PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zakupy w Lidlu z muzyką w tle

  • dlahandlu.pl
  • 23 wrz 2015 07:12

Klientom Lidla w wybranych placówkach sieci podczas zakupów towarzyszyć bedzie podkład muzyczny. Spokojna muzyka ma nie tylko relaksować klientów, ale też poprawiać ich samopoczucie i wpłynąć na postrzeganie czasu.

REKLAMA

Poza bodźcami wzrokowymi i węchowymi, coraz większą popularność w sklepach zdobywa oddziaływanie na zmysł słuchu klientów. Niedawno sieć Lidl wprowadziła w swoich placówkach podkład muzyczny.

- Im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo przemieszczania się po sklepie, a co za tym idzie – większy rozmiar zakupów. Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, który chętniej wracają do niej w przyszłości - komentuje Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers (Upright Group).

Sieć Lidl jest własnością niemieckiej grupy Schwarz, w skład której wchodzi także Kaufland. W Polsce zarządza siecią ok. 550 sklepów. Sieć jest obecna na polskim rynku od 2002 roku.

Średnia wielkość sklepu sieci Lidl to 1.080 mkw. (o ponad 440 mkw. więcej niż Biedronka).

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA