PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zakupy w zasięgu wzroku - ekrany Digital Signage w galeriach handlowych

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę IMS. S.A.
  • 14 lip 2016 12:00

Zakupy w zasięgu wzroku - ekrany Digital Signage w galeriach handlowych

Co czwarty klient robi zakupy pod wpływem reklam widzianych w galeriach handlowych. Nowoczesne technologie przyciągają uwagę odwiedzających. Jednym z liderów rynku jest firma IMS r&d, która wprowadza nowoczesne systemy w galeriach w całej Polsce. Czym jest Digital Signage i jakie niesie korzyści?

REKLAMA

Digital Signage polega na zastosowaniu cyfrowych nośników obrazu w celu przekazania treści reklamowych i informacyjnych. Firma IMS r&d wykreowała autorski system zarządzania video do zastosowań informacyjno - reklamowych. Jest on wdrożony we wszystkich strategicznych dla IMS systemach Digital Signage. Jego głównymi atutami są możliwość zdalnego zarządzania treścią oraz programowanie różnych typów kampanii w wyznaczonych godzinach. Rewolucyjność rozwiązania polega na automatyzacji wyświetlanych komunikatów - odbiorca ma dostęp zawsze do aktualnych danych. Mogą być to promocje, najważniejsze wiadomości dnia lub prognoza pogody. Do narzędzi Digital Signage możemy zaliczyć ekranowe Wayfindery z funkcjami związanymi z obsługą klienta i komunikacją np. drukarką, scanerem kodów lub kamerą, interaktywne stoły z grami dla dzieci, specjalnie przygotowane ładowarki do telefonów czy nowo stworzony produkt FOTO BUDKA. Jednym z elementów Disgital Signage są również wielkoformatowe ekrany LED. Z pewnością wzbogacają codzienną komunikację z klientami. -Dzięki elementowi zaskoczenia, promocyjne i informacyjne bodźce są łatwiej zauważalne oraz efektywniej przyswajalne - tłumaczy Przemysław Świderski New Business Director IMS.

IMS tworzy i wprowadza projekty tej kategorii w całej Polsce. Przykładem spektakularnej realizacji są systemy w krakowskiej Galerii Kazimierz. We wrześniu ubiegłego roku zakończono instalację dwóch dużych nośników ledowych: 12-sto metrowego ekranu umieszczonego na boku windy i 50-cio metrowego wzdłuż wewnętrznego patio. - To był pierwszy tak odważny projekt systemu Digital Signage w Polsce - mówi Przemysław Świderski z IMS. - Ekrany wielkoformatowe to świetna forma reklamowania produktów i usług dostępnych w Galerii oraz innowacyjny sposób na komunikowanie się z klientem. W tym roku IMS ponowił współpracę z Galerią i wykonał niezwykle efektowną instalację na…sufitach. Zamontowano na nich 2 ekrany multimedialne, wykorzystujące interaktywne efekty systemu iFloor, oraz takie funkcje jak grę typu Human Joystick (wykorzystanie ruchu ludzkiego ciała jako "joysticka" do kierowania grą wyświetlaną na ekranie). Najnowszą instalacją IMS jest jeden z najwyższych ekranów LED w Polsce , który został zainstalowany w Warszawskiej Galerii Blue City. Wysokość ekranu jest imponująca- wynosi bowiem aż 13,5metra

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.