PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zakupy w zasięgu wzroku - ekrany Digital Signage w galeriach handlowych

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę IMS. S.A.
  • 14 lip 2016 12:00

Zakupy w zasięgu wzroku - ekrany Digital Signage w galeriach handlowych

Co czwarty klient robi zakupy pod wpływem reklam widzianych w galeriach handlowych. Nowoczesne technologie przyciągają uwagę odwiedzających. Jednym z liderów rynku jest firma IMS r&d, która wprowadza nowoczesne systemy w galeriach w całej Polsce. Czym jest Digital Signage i jakie niesie korzyści?

REKLAMA

Digital Signage polega na zastosowaniu cyfrowych nośników obrazu w celu przekazania treści reklamowych i informacyjnych. Firma IMS r&d wykreowała autorski system zarządzania video do zastosowań informacyjno - reklamowych. Jest on wdrożony we wszystkich strategicznych dla IMS systemach Digital Signage. Jego głównymi atutami są możliwość zdalnego zarządzania treścią oraz programowanie różnych typów kampanii w wyznaczonych godzinach. Rewolucyjność rozwiązania polega na automatyzacji wyświetlanych komunikatów - odbiorca ma dostęp zawsze do aktualnych danych. Mogą być to promocje, najważniejsze wiadomości dnia lub prognoza pogody. Do narzędzi Digital Signage możemy zaliczyć ekranowe Wayfindery z funkcjami związanymi z obsługą klienta i komunikacją np. drukarką, scanerem kodów lub kamerą, interaktywne stoły z grami dla dzieci, specjalnie przygotowane ładowarki do telefonów czy nowo stworzony produkt FOTO BUDKA. Jednym z elementów Disgital Signage są również wielkoformatowe ekrany LED. Z pewnością wzbogacają codzienną komunikację z klientami. -Dzięki elementowi zaskoczenia, promocyjne i informacyjne bodźce są łatwiej zauważalne oraz efektywniej przyswajalne - tłumaczy Przemysław Świderski New Business Director IMS.

IMS tworzy i wprowadza projekty tej kategorii w całej Polsce. Przykładem spektakularnej realizacji są systemy w krakowskiej Galerii Kazimierz. We wrześniu ubiegłego roku zakończono instalację dwóch dużych nośników ledowych: 12-sto metrowego ekranu umieszczonego na boku windy i 50-cio metrowego wzdłuż wewnętrznego patio. - To był pierwszy tak odważny projekt systemu Digital Signage w Polsce - mówi Przemysław Świderski z IMS. - Ekrany wielkoformatowe to świetna forma reklamowania produktów i usług dostępnych w Galerii oraz innowacyjny sposób na komunikowanie się z klientem. W tym roku IMS ponowił współpracę z Galerią i wykonał niezwykle efektowną instalację na…sufitach. Zamontowano na nich 2 ekrany multimedialne, wykorzystujące interaktywne efekty systemu iFloor, oraz takie funkcje jak grę typu Human Joystick (wykorzystanie ruchu ludzkiego ciała jako "joysticka" do kierowania grą wyświetlaną na ekranie). Najnowszą instalacją IMS jest jeden z najwyższych ekranów LED w Polsce , który został zainstalowany w Warszawskiej Galerii Blue City. Wysokość ekranu jest imponująca- wynosi bowiem aż 13,5metra

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA