PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zalando celowało we wzrosty i są tego efekty

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 sie 2017 14:54

Zalando celowało we wzrosty i są tego efekty fot. Zalando

Przychody Zalando wzrosły o 21,5 proc. do ponad 2 mld euro. - Wyniki są odzwierciedleniem naszego skupienia na wzroście, przy zachowaniu stałych poziomów rentowności. Ocena dodatkowych możliwości inwestycyjnych, testowanie innowacji, a następnie ich skalowanie jest w naszych genach. Uwzględnia to również wprowadzenie dodatkowego asortymentu dla naszego niedawno uruchomionego programu lojalnościowego – komentuje Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.

REKLAMA

W ostatnim kwartale Zalando konsekwentnie realizowało swoją strategię budowy silnej, międzynarodowej platformy cyfrowej. W jej ramach, uruchomiło usługę Zalando Fulfillment Solutions, wraz ze swoim flagowym partnerem – firmą Bestseller, umożliwiając innym markom modowym dostęp do swojej infrastruktury logistycznej i cennego know-how. W drugim kwartale zostały także zakończone transakcje z firmami Anatwine, twórcą oprogramowania umożliwiającego markom modowym sprzedaż towarów na wielu rynkach, oraz KICKZ, sklepu online ze sprzętem do gry w koszykówkę, wzmacniając kategorię odzieży sportowej. Ponadto, w ramach Programu Partnerskiego, Zalando poszerzyło swój asortyment o takie firmy, jak Nike, Lacoste, Pepe Jeans czy Esprit.

W drugim kwartale 2017 roku przychody wzrosły o 20,1 proc. do 1100,5 mln EUR. Wpływ na to miała rosnąca baza klientów oraz wzrost średnich zamówień – 3,7 razy w ciągu roku, co oznacza częstsze zakupy oraz wskazuje na wzmocnienie lojalności konsumentów. W porównaniu do poprzedniego kwartału liczba aktywnych klientów zwiększyła się o około 800 tys. i wynosi obecnie 21,2 mln. To największy wzrost od czwartego kwartału 2015 roku.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.