PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zalando otwiera się na nowe

  • Autor: PropertyNews
  • 18 paź 2017 11:18

Zalando otwiera się na nowe fot. mat. prasowe

Concept Store w Berlinie ma być pierwszym, który połączy doświadczenia sprzedaży online i stacjonarnej Zalando. Sieć poszerza ofertę o asortyment kosmetyków i produkty do pielęgnacji. Premiera już na wiosnę.

REKLAMA

– Branża kosmetyczna jest naturalnym krokiem w rozwoju Zalando – dopełni obecny asortyment i wzmocni pozycję firmy jako czołowej platformy modowej – powiedział Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.

Nowa kategoria pomoże klientom Zalando uzupełnienić swój styl dzięki produktom kosmetycznym, oferując pełen wachlarz wskazówek z szerokiej gamy marek, z którymi współpracuje platforma. Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii, a wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej.

W pierwszej kolejności Zalando połączy doświadczenia sklepów online i offline dzięki Beauty Concept Store w Berlinie. Jego wnętrze sprawi, że klient poczuje się wyjątkowo, a jednocześnie zyska możliwość poznania produktów.

Sklep stacjonarny będzie również wykorzystywany jako miejsce premier nowych produktów, szkoleń i tutoriali oraz jako przestrzeń porad specjalistów kosmetycznych. Dzięki takiemu działaniu Zalando będzie w stanie przetestować mechanizmy działające online w warunkach stacjonarnych i tym samym lepiej poznać swoich klientów.

Obecnie Zalando jest w trakcie negocjacji z markami i wszelkie decyzje będzie ogłaszać w najbliższym czasie. We współpracy z partnerami i kluczowymi influencerami, nowe przedsięwzięcie z pewnością dostarczy klientom inspiracji modowych.

W ostatnich dziewięciu miesiącach Zalando zanotowało wzrost o 24,1 proc., co jest wynikiem lepszym od ubiegłorocznego.

- Kontynuujemy szybką strategię rozwoju. Nasze wyniki za trzeci kwartał ponownie pokazały, że silna ekspansja jest napędzana trwającymi inwestycjami w technologię i infrastrukturę. Ekspansja na rynek kosmetyczny odzwierciedla potrzeby naszych konsumentów - podsumował Rubin Ritter.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA