PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zamieszanie w Silesia City Center. Winni youtuberzy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 sty 2017 16:35

Zamieszanie w Silesia City Center. Winni youtuberzy fot. Silesia City Center

Tysiące fanów obecnych na spotkaniach z idolami, setki tysięcy odtworzeń relacji dziennych w serwisie Youtube, integracja z pracownikami Centrum oraz zdobycie nowych umiejętności – tak wygląda bilans „najgłośniejszej przeprowadzki na Śląsku”, której bohaterami są Littlemooonster96 oraz Stuu - gwiazdy młodzieżowej części Youtube`a.

REKLAMA

Projekt „Chorzowska 107” rozpoczął się 14 stycznia, czyli w czasie, gdy śląskie szkoły zaczęły ferie zimowe. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczniów, którzy w dniach wolnych od nauki poszukują alternatywy dla spędzania czasu w domu przed komputerem, największe centrum handlowe na Śląsku umożliwiło fanom spotkanie popularnych Youtuberów.

Jednak pobyt Littlemooonster96 oraz Stuu w Silesia City Center to nie tylko zimowy odpoczynek. Bohaterowie „największej przeprowadzki na Śląsku” każdego dnia mieli do wykonania zadania. Obsługiwali klientów w Infopunkcie, wcielali się w rolę ochroniarzy na terenie Centrum, pracowali w Cinema City Center, a także mogli sprawdzić się jako doradcy w sklepach najemców.

Początek pobytu w „Domu Youtuberów” przypadł na czas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Idole nastolatków włączyli się w akcję – kwestowali razem z wolontariuszami z Sekcji Psów Ratowniczych OM WOPR Katowice, a także prowadzili licytację, na którą przeznaczyli między innymi gadżety sygnowane swoimi nazwiskami/pseudonimami. W wydarzeniu wziął udział również zaproszony gość – Youtuber Marcin Dubiel.

Istotnym punktem każdego dnia były spotkania z fanami. Codziennie w godzinach popołudniowych przy Placu Śląskim mogli oni porozmawiać ze swoimi idolami, a także zdobyć autograf czy zdjęcie. Najważniejsza jednak była sama obecność.

- Cieszymy się, że udało nam się przyciągnąć do naszego Centrum pokolenie Z – czyli tych, którzy – mocno zakorzenieni w wirtualnym świecie – czas wolny spędzają głównie przed komputerem. Spotkanie na żywo to główny walor relacji międzyludzkich, a jeśli dodać do tego możliwość zobaczenia swojego idola, dla młodego człowieka jest to wydarzenie naprawdę wyjątkowe – mówi Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.

Nie zabrakło też niespodzianek dla samych Youtuberów – jedną z nich były odwiedziny Damiana Kordasa, zwycięzcy IV edycji MasterChef Polska i wspólne przygotowanie śniadania.

Silesia City Center to jedno z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Polsce, o największej powierzchni komercyjnej na Śląsku. Rocznie SCC odwiedza 15 milionów klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA