PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zbliża się koniec ekspansywnej polityki sieci handlowych

  • Autor: Puls Biznesu
  • 28 maj 2015 08:14

Markety i dyskonty nie urosną już tylko dzięki odbieraniu rynku tradycyjnym sklepom. Czas na przejęcia i poprawę efektywności - informuje "Puls Biznesu".

REKLAMA

Tylko w ciągu ostatnich trzech lat przy ulicach polskich miast i miasteczek wyrosło prawie 1,5 tys. nowych dyskontów i supermarketów, a w mniejszych formatach przybyło aż 6,7 tys. sklepów, zrzeszonych w silnych sieciach.

To wszystko sprawiło, że tzw. nowoczesne kanały handlowe mają już prawie 77 proc. rynku, którego wartość szacuje się na 192 mld zł - i coraz mniej miejsca do rozwoju. Dla zarządzających największymi sieciami w kraju, przepytanych przez ekspertów KPMG na potrzeby raportu "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce", najważniejszym celem wciąż jest otwieranie nowych sklepów.

Piotr Grauer, dyrektor w dziale doradztwa transakcyjnego KPMG, uważa, że czas wzrostu sieci kosztem drobnych sklepikarzy już się skończył. "Po prostu brakuje dobrych lokalizacji. W tej sytuacji ogólnopolscy gracze mogą wzmacniać się dzięki przejmowaniu sieci regionalnych, nie wykluczam też megatransakcji na najwyższym szczeblu" - mówi Piotr Grauer.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA