PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zbliża się koniec ekspansywnej polityki sieci handlowych

  • Autor: Puls Biznesu
  • 28 maj 2015 08:14

Markety i dyskonty nie urosną już tylko dzięki odbieraniu rynku tradycyjnym sklepom. Czas na przejęcia i poprawę efektywności - informuje "Puls Biznesu".

REKLAMA

Tylko w ciągu ostatnich trzech lat przy ulicach polskich miast i miasteczek wyrosło prawie 1,5 tys. nowych dyskontów i supermarketów, a w mniejszych formatach przybyło aż 6,7 tys. sklepów, zrzeszonych w silnych sieciach.

To wszystko sprawiło, że tzw. nowoczesne kanały handlowe mają już prawie 77 proc. rynku, którego wartość szacuje się na 192 mld zł - i coraz mniej miejsca do rozwoju. Dla zarządzających największymi sieciami w kraju, przepytanych przez ekspertów KPMG na potrzeby raportu "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce", najważniejszym celem wciąż jest otwieranie nowych sklepów.

Piotr Grauer, dyrektor w dziale doradztwa transakcyjnego KPMG, uważa, że czas wzrostu sieci kosztem drobnych sklepikarzy już się skończył. "Po prostu brakuje dobrych lokalizacji. W tej sytuacji ogólnopolscy gracze mogą wzmacniać się dzięki przejmowaniu sieci regionalnych, nie wykluczam też megatransakcji na najwyższym szczeblu" - mówi Piotr Grauer.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.