PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zbyt szybki rozrost menu przyczyną problemów McDonalds?

  • Autor: The Wall Street Journal
  • 20 lis 2013 16:39

Przedstawiciele amerykańskiego oddziału McDonalds upatrują przyczyn niższych od oczekiwań wyników sieci w tym, że fast-foodowy gigant zdecydował się na zbyt szybkie wprowadzenie zbyt wielu nowych produktów do swojego menu. Uważają tak Jeff Stratton, prezes McDonalds USA oraz Kevin Newell, dyrektor odpowiedzialny za markę i strategię McDonalds w USA - donosi "The Wall Street Journal".

REKLAMA

- Tempo wprowadzania nowych produktów było w mojej opinii zbyt szybkie. Z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że proces ten powinien był trwać dłużej - tłumaczył Stratton. Jak dodał Kevin Newell, spółka potrzebuje teraz mądrzej zarządzać nowymi produktami.

Pomiędzy marcem a lipcem tego roku McDonalds do swojego menu w USA wprowadził m.in. takie pozycje, jak Premium McWraps, Egg White Delight McMuffins, Blueberry Pomegranate Smoothies oraz nowe hamburgery.

W 2014 roku McDonalds planuje obniżyć wydatki na remodeling swoich lokali w USA. Przejdzie go około 300 restauracji, podczas gdy przez trzy kwartały 2013 roku remodelingiem objętych zostało 465 lokali.

McDonalds w trzecim kwartale bieżącego roku zanotował globalny wzrost sprzedaży w lokalach istniejących dłużej niż rok o 0,9 proc., pomimo prognoz na poziomie 1,3 proc.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA