Zielone światło dla budowy Silesia Outlet


Silesia Outlet otrzymała właśnie ostateczne pozwolenie na budowę. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach - pierwszy z nich ruszy już za kilka tygodni.
Inwestorem gliwickiego centrum jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Pierwsze prace związane z przygotowaniem terenu pod budowę ruszą już na przełomie sierpnia i września. W Silesia Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.
- Zakończyliśmy proces pozyskiwania pozwolenia na budowę Silesia Outlet. Uzyskane pozwolenie jest skonstruowane w taki sposób, że obiekt może być budowany w dwóch etapach – komentuje Mirosław Januszko, CEO spółki 6B47, która realizuje projekt. - Pierwszy etap zakłada powstanie 12 tys. mkw. powierzchni GLA połączonej z centrum Auchan oraz sieci parkingów. W kolejnym zakładamy powstanie 8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. Zależy nam na szybkiej realizacji inwestycji. W sierpniu planujemy rozpocząć pierwsze roboty ziemne i przygotować platformę pod obiekt. Budowa obiektu potrwa około 13 miesięcy. Otwarcie obiektu przewidujemy na koniec 2018 roku – dodaje Januszko.
- Pierwsza faza przetargu na generalnego wykonawcę już wystartowała - dostaliśmy potwierdzenie udziału w przetargu od kilkunastu firm - informuje Miłosz Greszta, członek zarządu Silesia Outlet. - Widzimy duże zainteresowanie inwestycją, ale dla nas przy wyborze wykonawcy kluczowe będzie jego doświadczenie w tego typu realizacjach, proponowanie optymalnych rozwiązań technologicznych oraz standing finansowy – zaznacza Miłosz Greszta, development director i członek zarządu Silesia Outlet.
Silesia Outlet powstanie w sąsiedztwie istniejącego już hipermarketu Auchan i sklepu Leroy Merlin, tuż przy zjeździe z autostrady A4 Kraków-Wrocław i skrzyżowania z autostradą A1 Gdańsk-Ostrawa. W ten sposób do centrum będzie można się dostać w łatwy sposób ze wszystkich kierunków jazdy. Już teraz trasę tę pokonuje blisko 50 tys. aut dziennie. W strefie bezpośredniego oddziaływania (do 90 min jazdy samochodem) zamieszkuje około 6,5 mln klientów. Gliwice są na liście polskich miast z najwyższym dochodem na mieszkańca, z tego powodu oferta outletu dopasowana będzie do potrzeb zakupowych mieszkańców regionu. Swoje salony w Outlet Silesia otworzą m.in.: marki sportowe jak Umbro, Adidas, Puma, New Balance, Reebok, z segmentu premium: Guess, Kazar, Pierre Cardin z ofertą Bugatti i Milestone, a także popularne marki modowe jak np. Venezia i Unisono, Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.