PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Złota era Blue City. Nowi najemcy na horyzoncie

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 sty 2018 09:23

Złota era Blue City. Nowi najemcy na horyzoncie Blue City

Rok 2017 był kolejnym bardzo dobrym rokiem dla Blue City. Wielu nowych najemców, powiększone powierzchnie najmu, dziesiątki imprez: edukacyjnych, cyklicznych i licencyjnych – to wszystko przełożyło się na znaczny wzrost liczby odwiedzających.

REKLAMA

Wzrostowi popularności Blue City z pewnością pomogła konsekwencja w organizowaniu i promowaniu wydarzeń odbywających się tutaj regularnie. Hitem roku była impreza licencyjna pod znakiem LEGO, ale także inne (Masza i Niedźwiedź, Bob Budowniczy, czy Świnka Peppa) ściągały tłumy odwiedzających. Niezmiennie sympatią cieszą się pokazy Egurrola Dance Studio. Klienci Centrum bardzo sobie chwalą cykliczny Międzynarodowy Jarmark Produktów Regionalnych. Wciągu roku odbyło tu aż 45 wydarzeń specjalnych.

A będzie jeszcze lepiej – nadchodzą zmiany w centrum, które obejmą wszystkie obszary jego działalności: gastronomię, rozrywkę i ofertę handlową. Jako ich zapowiedź możemy potraktować fakt, że w ciągu ostatniego roku pojawiło się aż 15 nowych i bardzo wyczekiwanych najemców: od sklepów z zabawkami (np. Kupklocki.pl), przez całą gamę sklepów odzieżowych, aż po multiofertę Pepco. Oprócz tego, trzy marki: CCC, Wojas i Hebe, potwierdzają swój sukces w Blue City przenosząc się na większe powierzchnie.

Oto pełna lista nowych najemców sklepów:

Pepco – 560 mkw. -europejska sieć sklepów z odzieżą dla całej rodziny oraz artykułami dekoracyjnymi, a wszystko w niskich cenach. Otwarty w Blue City od października.

iperfumy.pl by Notino – 330 mkw. fantastycznych zapachów – otwarcie planowane na marzec 2018 r.

Solar – 144 mkw. – salon popularnej polskiej marki modowej premium został otwarty w sierpniu.

Pokoje Zagadek Team Exit – 104 mkw. – 4 pokoje zagadek ze scenariuszami dla dzieci i dla dorosłych. Działa od grudnia 2017.

Pitbull – 80 mkw. – firma tworzy stylowe kolekcje odzieży dla sportowców i do codziennego użytku. Salon otwarty od października.

Vestes – oferuje ekskluzywną odzież damską z kolekcji znanych i cenionych włoskich projektantów. Salon 80mkw. został otwarty w październiku. 

Kupklocki.pl – to wbrew pozorom nie tylko klocki. Świetne zabawki na 70 mkw. – otwarcie w grudniu 2017.

Nalewki ze Lwowa – 69 mkw. – otwarcie w styczniu 2018 r.

Zielarnia – 67 mkw. Zioła, suplementy diety, kosmetyki, wyroby medyczne, akcesoria – wszystko co niezbędne do funkcjonowania w zgodzie z naturą. Otwarta od kwietnia 2017.

Calzedonia – 62 mkw. – od lipca 2017 w Blue City. Marka, która wyznacza trendy w dziedzinie pończosznictwa i kostiumów kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Misumari Nail Bar – 60 mkw. – od maja 2017 opiekuje się dłońmi i stopami naszych klientów.

Nina Basco – 45 mkw. – to salon z obuwiem dla kobiet. Otwarty w maju 2017.

LuckyLook – 45 mkw. – oferuje: nakrycia, okulary, dodatki dobierane pod okiem stylistów. Salon został otwarty w listopadzie.

Białe czy czerwone – na 42 mkw., sklep z winami, działa od maja.

T-mobile – 40 mkw. – salon firmowy jednego z wiodących operatorów na rynku, czynny od grudnia 2017 r.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.