Złote Tarasy tworzą nowy wymiar

Złote Tarasy od lutego tego roku prowadzą proces rekomercjalizacji, który jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów. Wśród nowych najemców klienci znajdą marki z dziedziny mody, urody oraz biżuterii. Konsumenci mogą także odwiedzić flagowe salony znanych marek w nowych konceptach.
Długofalowy plan wymiany najemców i odświeżenia wizerunku Złotych Tarasów zbiegł się w czasie z 10. rocznicą otwarcia centrum handlowego. Celem realizowanych działań jest zwiększenie atrakcyjności oferty handlowo-usługowej Złotych Tarasów oraz dopasowanie jej do potrzeb konsumentów, którzy poszukują różnorodności.
Nowy wymiar
W marcu pod szklanym dachem Złotych Tarasów otwarty został pierwszy w Warszawie salon amerykańskiej marki Forever21, który zlokalizowany jest na poziomie 2. Klienci znajdą w nim kolekcje zgodne z najnowszymi trendami. Propozycje odzieżowe, utrzymane w modnym stylu i skierowane do aktywnych kobiet, oferuje nowo otwarty salon polskiej marki By o la la...! na poziomie 1. Złote Tarasy są także miejscem, które przyciągnęło znaną markę Tezenis – w salonie klienci mogą znaleźć stylowe propozycje bielizny z kolekcji, które zmieniają się co dwa miesiące.
Mężczyźni poszukujący bardziej klasycznych krojów mogą udać się do salonu Giacomo Conti. W butiku na poziomie 1, klienci oprócz szerokiego wyboru ubrań najwyższej jakości, mogą liczyć także na wsparcie ze strony profesjonalnego doradcy.
Poszerzeniu uległa również oferta biżuterii i akcesoriów. W Złotych Tarasach obecna jest już znana hiszpańska marka TOUS, która zaprasza klientów do swojego flagowego salonu zlokalizowanego na poziomie 0. Zwolennicy bardziej klasycznej biżuterii mogą zapoznać się z propozycjami firmy jubilerskiej ARENTART FOREVER, która mieści się na partnerze Złotych Tarasów.
Kilka znanych i lubianych marek już zaprezentowało swoje salony w nowych konceptach. Wśród nich jest marka Swarovski, która po zmianach otworzyła swój flagowy butik na partnerze Złotych Tarasów. Oprócz tego, także salony marek Tatuum, Pretty One oraz Aldo są już dostępne dla klientów w nowych odsłonach. Zmiany wprowadziła również marka Foot Locker, która zaprasza do swojego nowego, większego salonu na poziomie 2, gdzie klienci mogą znaleźć w jednym miejscu buty najlepszych marek.
Więcej na stronie internetowej www.zlotetarasy.pl

- EUR 0,55% 4,24 zł
- CHF 0,58% 3,54 zł
- USD 0,81% 3,48 zł
-
CZ 18:15
Handlowo-biurowa perełka w portfelu GTC
-
CZ 18:05
Wiecha na krakowskim biurowcu
-
CZ 17:07
Dwa sklepy, jedna marka
-
CZ 16:55
Więcej produkcji w Wielogłowach. W planach rozbudowa zakładu
-
CZ 16:52
Wynajem na krótki termin musi być bezpieczny
-
CZ 16:27
Kupiec Poznański ma nowego najemcę
-
CZ 16:25
Zielone światło dla Centralnego Portu Komunikacyjnego. Rząd przyjął projekt ustawy
-
CZ 16:01
Nowy dyrektor w pionierskich projektach Colliers i Techstars
-
CZ 15:25
Sieć Fissman pokaże klasę? Na polskim rynku pojawiła się nowa marka
-
CZ 15:01
Alternatywa w wersji premium. Student Depot wchodzi do Warszawy
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Twierdza Modlin ma już partnerów na świecie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Nowy biurowiec Bremy powstanie zgodnie z zasadą: praca jest stylem życia
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP i CCC poszybują
-
5
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów