PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiana nazwy gdyńskiej inwestycji Maylanda

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 cze 2013 18:13

Zmiana nazwy gdyńskiej inwestycji Maylanda

Mayland Real Estate zdecydował się na zmianę nazwy budowanego centrum handlowego w Gdyni. Inwestycja, znana do tej pory jako CH Wzgórze, została przemianowana na Riviera. Oficjalne otwarcie obiektu zaplanowano na koniec października br. Podpisano także nowe umowy najmu, a część najemców zdecydowała się na powiększenie zajmowanej powierzchni.

REKLAMA

Jako przyczyny zmiany nazwy podano m.in. chęć przyciągnięcia klientów spoza Trójmiasta, dla których nazwa Wzgórze nie była zrozumiała. Mayland chce także otworzyć się na klientów zza granicy - szczególnie z państw nadbałtyckich. - Dla obcokrajowców wymówienie i zapamiętanie nazwy Wzgórze jest o wiele trudniejsze niż Riviera - powiedział Andrzej Jarosz, dyrektor marketingu i komunikacji w Mayland Real Estate.

Zmiana nazwy była poprzedzona gruntownymi badaniami focusowymi i ankietowymi. Do momentu otwarcia obiektu w odniesieniu do działającej części centrum stosowana będzie nazwa CH Wzgórze.

W tym momencie na terenie inwestycji trwają prace wykończeniowe. Mayland spodziewa się, że otwarcie obiektu następi w ostatnim tygodniu października. Do tej pory nie został jeszcze ustalony dokładny termin.

Riviera jest skomercjalizowana w ponad 90 proc. Mayland podpisał nowe umowy najmu m.in. z: McDonald`sem, lodziarnią Cavallari, kawiarnią Artystyczną, optykiem Sunloox, fryzjerem Jacques Andre, biurem turystycznym Itaka oraz sieciami: Pandora, Gerry Weber, 4F, Vistula, Fresh Style, Organique. W Rivierze powstanie także pierwszy w Trójmieście salon Van Graaf.

Oprócz tego część najemców zdecydowała się na powiększenie zajmowanej powierzchni. Chodzi o LPP (marka Reserved), Inditex (Zara), H&M oraz Humanic.

Riviera będzie największym obiektem handlowym w Trójmieście z lokalizacją w centrum miasta. Wartość rynku detalicznego w zasięgu oddziaływania centrum wynosi 1,8 mld euro. Po rozbudowie, na 70 tys. mkw. GLA, ulokowanych będzie 250 sklepów polskich i światowych marek oraz przedsięwzięć lokalnych.  


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA