PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiana nazwy wzmocniła wrocławski outlet

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 wrz 2017 13:14

Zmiana nazwy wzmocniła wrocławski outlet Wrocław Fashion Outlet

Wraz ze zmianą nazwy, we Wrocław Fashion Outlet rozpoczęto intensywne prace przygotowujące obiekt do zmian we wszystkich najważniejszych obszarach jego funkcjonowania. Są też już pierwsze efekty...

REKLAMA

Od stycznia do czerwca 2017 roku średnia sprzedaż we Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3 proc., a odwiedzalność o 7 proc. Osiągnięte przez centrum wskaźniki były zdecydowanie wyższe od średnich wyników odnotowanych, w ramach FootFall Index, przez centra handlowe w Polsce. To efekt pracy zespołu kierowanego przez dyrektor Wrocław Fashion Outlet - Aleksandrę Perz.

Pierwsze półrocze 2017 roku było niezwykle ważne dla największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku. Przejęte w grudniu 2016 roku przez fundusz VIA Outlets, w marcu zmieniło swoją nazwę na Wrocław Fashion Outlet. Wydarzenie to zainaugurowała trzymiesięczna kampania rebrandingowa.

– Cały proces, połączony ze zmianą nazwy, logotypu i identyfikacji wizualnej był sporym wyzwaniem  – mówi Aleksandra Perz. –  Chcieliśmy zakomunikować naszym klientom i partnerom biznesowym przemianę, jaką przechodzimy, a także zapowiedzieć wiele zmian, które jeszcze bardziej wzmocnią naszą pozycję na rynku w nadchodzących miesiącach i latach - dodaje.

Podczas pierwszych dwóch kwartałów 2017 roku we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło swoją lokalizację. –  Nieustannie pracujemy nad rozwojem centrum  – dodaje Aleksandra Perz.

 – Skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości obsługi i zwiększaniu komfortu robienia zakupów przez naszych klientów, dlatego m.in. już jesienią na terenie centrum działalność rozpocznie punkt informacyjny. Niebawem będziemy mogli powiedzieć więcej o naszych planach na najbliższe lata. Bardzo zależy nam m.in. na współpracy z markami premium, które w koncepcji outlet nie są dostępne dla klientów w tej części Polski, na podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz komfortu naszych gości, a także na większej aktywizacji klientów przybywających do stolicy Dolnego Śląska zarówno z Polski jaki i z zagranicy w celach turystycznych i biznesowych - dodaje.

Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się niemal sto światowych marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Guess, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia. Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu z cenami pierwotnymi. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.