PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiana nazwy wzmocniła wrocławski outlet

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 wrz 2017 13:14

Zmiana nazwy wzmocniła wrocławski outlet Wrocław Fashion Outlet

Wraz ze zmianą nazwy, we Wrocław Fashion Outlet rozpoczęto intensywne prace przygotowujące obiekt do zmian we wszystkich najważniejszych obszarach jego funkcjonowania. Są też już pierwsze efekty...

REKLAMA

Od stycznia do czerwca 2017 roku średnia sprzedaż we Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3 proc., a odwiedzalność o 7 proc. Osiągnięte przez centrum wskaźniki były zdecydowanie wyższe od średnich wyników odnotowanych, w ramach FootFall Index, przez centra handlowe w Polsce. To efekt pracy zespołu kierowanego przez dyrektor Wrocław Fashion Outlet - Aleksandrę Perz.

Pierwsze półrocze 2017 roku było niezwykle ważne dla największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku. Przejęte w grudniu 2016 roku przez fundusz VIA Outlets, w marcu zmieniło swoją nazwę na Wrocław Fashion Outlet. Wydarzenie to zainaugurowała trzymiesięczna kampania rebrandingowa.

– Cały proces, połączony ze zmianą nazwy, logotypu i identyfikacji wizualnej był sporym wyzwaniem  – mówi Aleksandra Perz. –  Chcieliśmy zakomunikować naszym klientom i partnerom biznesowym przemianę, jaką przechodzimy, a także zapowiedzieć wiele zmian, które jeszcze bardziej wzmocnią naszą pozycję na rynku w nadchodzących miesiącach i latach - dodaje.

Podczas pierwszych dwóch kwartałów 2017 roku we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło swoją lokalizację. –  Nieustannie pracujemy nad rozwojem centrum  – dodaje Aleksandra Perz.

 – Skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości obsługi i zwiększaniu komfortu robienia zakupów przez naszych klientów, dlatego m.in. już jesienią na terenie centrum działalność rozpocznie punkt informacyjny. Niebawem będziemy mogli powiedzieć więcej o naszych planach na najbliższe lata. Bardzo zależy nam m.in. na współpracy z markami premium, które w koncepcji outlet nie są dostępne dla klientów w tej części Polski, na podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz komfortu naszych gości, a także na większej aktywizacji klientów przybywających do stolicy Dolnego Śląska zarówno z Polski jaki i z zagranicy w celach turystycznych i biznesowych - dodaje.

Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się niemal sto światowych marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Guess, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia. Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu z cenami pierwotnymi. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA