PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiany na lepsze. Galeria Katowicka podsumowuje działania

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 kwi 2017 11:22

Zmiany na lepsze. Galeria Katowicka podsumowuje działania Galeria Katowicka

Galeria Katowicka podsumowała pierwszy kwartał bieżącego roku. Wzrosty sprzedaży i odwiedzalności to efekt działań marketingowych, ale i zmian w ofercie centrum.

REKLAMA

Pierwszy kwartał 2017 r. to dla Galerii Katowickiej okres nieprzerwanych wzrostów footfallu i sprzedaży – te ostatnie, w stosunku do adekwatnego kwartału poprzedniego roku, osiągnęły 8 proc. progres. Z kolei odwiedzalność centrum osiągnęła – w porównaniu z pierwszym kwartałem 2016 roku – wzrost o ok. 12 proc. W ciągu trzech miesięcy galerię odwiedziło około 3,9 mln osób. Marzec 2017 przyniósł 20 proc. wzrost footfallu, osiągając 1,4 mln odwiedzających oraz 15 proc. wzrost wyników sprzedaży.

Równie mocny progres dotyczy aplikacji mobilnej. Jej częścią jest rozbudowany program lojalnościowy – Galeria Katowicka może pochwalić się już 37 tys. użytkowników aplikacji i 21 tys. aktywnych uczestników programu.

- Efektem konsekwentnie i równolegle prowadzonych działań w wielu obszarach, m.in.  leasingu oraz zmian w tenant-mix, jest 10 nowo podpisanych umów najmu na łączną powierzchnię 1 307 mkw. oraz 4 przedłużenia istniejących już umów – podkreśla Ilona Szafer, Asset Manager, odpowiedzialna za Galerię Katowicką z ramienia brytyjskiego funduszu Meyer Bergman.

Nowe umowy, nowe otwarcia

Jednym z nowych, otwartych w marcu 2017 punktów, jest salon Kraviec, uzupełniający ofertę Centrum kierowaną do mężczyzn. W lokalu o powierzchni 117 mkw. dostępne są m.in. wysokiej jakości garnitury, marynarki, smokingi i płaszcze. Na parterze Galerii Katowickiej  otwarty został także sklep Loake Shoemakeres, oferujący obuwie dla mężczyzn. Kolejnym, nowym miejscem w obiekcie jest sklep marki Pit Bull West Coast - pierwszy w Katowicach i całym regionie sklep streetwerowo-sportowy tej sieci. Kolejną nowością jest otwarta w marcu placówka mBanku, która zajmuje powierzchnię 93 mkw.

Ofertę Centrum wzbogaciła także Akademia Berendowicz & Kublin. Salon łączy modę, design i relaks z dobrą fryzurą. Ekskluzywne wnętrze prawie 135-metrowego lokalu zostało podzielone na dwie specjalne strefy usług: dla pań i panów. Galeria Katowicka rozwinęła swoją ofertę mody dziecięcej, dołączając nowy punkt na mapie: ponad 157-metrowy salon francuskiej marki Okaidi. Od początku kwietnia klienci Galerii mogą również wybrać się na zakupy do blisko 180-metrowego salonu Nanu Nana z branży wyposażenia wnętrz, oferującego dodatkowo dowcipne, niedrogie i wyszukane pomysły na prezent. W ostatnim czasie Centrum zyskało też nową reprezentację kawiarni: Grand Coffee, zlokalizowaną na antresoli oraz Second Cup.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA