PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiany na lepsze. Galeria Katowicka podsumowuje działania

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 kwi 2017 11:22

Zmiany na lepsze. Galeria Katowicka podsumowuje działania Galeria Katowicka

Galeria Katowicka podsumowała pierwszy kwartał bieżącego roku. Wzrosty sprzedaży i odwiedzalności to efekt działań marketingowych, ale i zmian w ofercie centrum.

REKLAMA

Pierwszy kwartał 2017 r. to dla Galerii Katowickiej okres nieprzerwanych wzrostów footfallu i sprzedaży – te ostatnie, w stosunku do adekwatnego kwartału poprzedniego roku, osiągnęły 8 proc. progres. Z kolei odwiedzalność centrum osiągnęła – w porównaniu z pierwszym kwartałem 2016 roku – wzrost o ok. 12 proc. W ciągu trzech miesięcy galerię odwiedziło około 3,9 mln osób. Marzec 2017 przyniósł 20 proc. wzrost footfallu, osiągając 1,4 mln odwiedzających oraz 15 proc. wzrost wyników sprzedaży.

Równie mocny progres dotyczy aplikacji mobilnej. Jej częścią jest rozbudowany program lojalnościowy – Galeria Katowicka może pochwalić się już 37 tys. użytkowników aplikacji i 21 tys. aktywnych uczestników programu.

- Efektem konsekwentnie i równolegle prowadzonych działań w wielu obszarach, m.in.  leasingu oraz zmian w tenant-mix, jest 10 nowo podpisanych umów najmu na łączną powierzchnię 1 307 mkw. oraz 4 przedłużenia istniejących już umów – podkreśla Ilona Szafer, Asset Manager, odpowiedzialna za Galerię Katowicką z ramienia brytyjskiego funduszu Meyer Bergman.

Nowe umowy, nowe otwarcia

Jednym z nowych, otwartych w marcu 2017 punktów, jest salon Kraviec, uzupełniający ofertę Centrum kierowaną do mężczyzn. W lokalu o powierzchni 117 mkw. dostępne są m.in. wysokiej jakości garnitury, marynarki, smokingi i płaszcze. Na parterze Galerii Katowickiej  otwarty został także sklep Loake Shoemakeres, oferujący obuwie dla mężczyzn. Kolejnym, nowym miejscem w obiekcie jest sklep marki Pit Bull West Coast - pierwszy w Katowicach i całym regionie sklep streetwerowo-sportowy tej sieci. Kolejną nowością jest otwarta w marcu placówka mBanku, która zajmuje powierzchnię 93 mkw.

Ofertę Centrum wzbogaciła także Akademia Berendowicz & Kublin. Salon łączy modę, design i relaks z dobrą fryzurą. Ekskluzywne wnętrze prawie 135-metrowego lokalu zostało podzielone na dwie specjalne strefy usług: dla pań i panów. Galeria Katowicka rozwinęła swoją ofertę mody dziecięcej, dołączając nowy punkt na mapie: ponad 157-metrowy salon francuskiej marki Okaidi. Od początku kwietnia klienci Galerii mogą również wybrać się na zakupy do blisko 180-metrowego salonu Nanu Nana z branży wyposażenia wnętrz, oferującego dodatkowo dowcipne, niedrogie i wyszukane pomysły na prezent. W ostatnim czasie Centrum zyskało też nową reprezentację kawiarni: Grand Coffee, zlokalizowaną na antresoli oraz Second Cup.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.