PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiany procentują. Tłumy w Jurajskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 sty 2018 10:05

Zmiany procentują. Tłumy w Jurajskiej Galeria Jurajska

Galeria Jurajska w Częstochowie kolejny rok z rzędu bije swój własny rekord frekwencyjny. W 2017 r. Jurajską odwiedziło blisko 7 mln osób.

REKLAMA

Jurajskiej przybywa klientów

2017 rok Galeria Jurajska może zaliczyć do udanych. To już kolejny rok z rzędu, który galeria kończy na plusie i z kilkoma kluczowymi inwestycjami. Tylko w 2017 centrum handlowe odwiedziło ponad 6,96 miliona osób. Aż o 500 tys. więcej niż w 2016 roku i o blisko 700 tys. więcej niż w 2015 roku. Jak dotąd pod względem odwiedzin to najlepszy rok w 9-letniej historii obiektu.  

Ale nie tylko cały 2017 był udany, także poszczególne miesiące okazały się bardzo dobre dla galerii. W minionym roku Jurajska po raz pierwszy od otwarcia zaczęła notować stałe miesięczne odwiedziny na poziomie ponad 600 tys.  osób. Wcześniej takie wyniki pojawiały się wyłącznie sezonowo w grudniu. Sam grudzień 2017 również pobił własny rekord. Galerię odwiedziło ponad 755 tys. osób, tj. o 10 proc. więcej klientów niż w tym samym okresie przed rokiem. Po raz pierwszy także miesięczny wynik odwiedzin przekroczył próg 750 tys. klientów.

- Klientów jest coraz więcej. Dla częstochowian staliśmy się najczęściej wybieraną galerią, podobnie jest z mieszkańcami miast ościennych m.in. Myszkowa, Lublińca czy Kłobucka. Przybywa także klientów z dalszych zakątków i z ościennych województw, przede wszystkim z graniczących z północną częścią woj. śląskiego powiatów woj. łódzkiego, opolskiego czy świętokrzyskiego. Wzrosła także liczba przejezdnych, poruszających się wzdłuż sąsiadującej trasy A1. Zasięg na jakim dziś działamy jest niemal 3 krotnie większy, niż przed kilkoma laty i obejmuje blisko 1,4 miliona mieszkańców – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Udana komercjalizacja i rekomercjalizacja

Spora w tym zasługa zmieniającej się oferty. W 2017 roku Jurajska przeprowadziła efektywną rekomercjalizację. Część najemców zdecydowała się także zainwestować w znacznie większą powierzchnię najmu.  W efekcie, galeria jest obecnie w 97,3 proc. wynajęta, a na dostępną powierzchnię są już chętni. W 2017 roku Galeria Jurajska pozyskała w sumie 14 nowych najemców.

 Wśród nich Świat Książki i Świat Książki Kids, Pako Lorente, ME&B, A&A Dom Jubilerski, Semilac, Tezenis, 50style, Rosenthal, Recman oraz Men’s Casual. W połowie  roku w Jurajskiej swoją działalność zaczął także nowy operator spożywczy - Biedronka. Supermarket zajął powierzchnię 1318 mkw. Nowego najemcę zyskała także strefa restauracyjna, gdzie pojawiła się naleśnikarnia CrepStory.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA