PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiany procentują. Tłumy w Jurajskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 sty 2018 10:05

Zmiany procentują. Tłumy w Jurajskiej Galeria Jurajska

Galeria Jurajska w Częstochowie kolejny rok z rzędu bije swój własny rekord frekwencyjny. W 2017 r. Jurajską odwiedziło blisko 7 mln osób.

REKLAMA

Jurajskiej przybywa klientów

2017 rok Galeria Jurajska może zaliczyć do udanych. To już kolejny rok z rzędu, który galeria kończy na plusie i z kilkoma kluczowymi inwestycjami. Tylko w 2017 centrum handlowe odwiedziło ponad 6,96 miliona osób. Aż o 500 tys. więcej niż w 2016 roku i o blisko 700 tys. więcej niż w 2015 roku. Jak dotąd pod względem odwiedzin to najlepszy rok w 9-letniej historii obiektu.  

Ale nie tylko cały 2017 był udany, także poszczególne miesiące okazały się bardzo dobre dla galerii. W minionym roku Jurajska po raz pierwszy od otwarcia zaczęła notować stałe miesięczne odwiedziny na poziomie ponad 600 tys.  osób. Wcześniej takie wyniki pojawiały się wyłącznie sezonowo w grudniu. Sam grudzień 2017 również pobił własny rekord. Galerię odwiedziło ponad 755 tys. osób, tj. o 10 proc. więcej klientów niż w tym samym okresie przed rokiem. Po raz pierwszy także miesięczny wynik odwiedzin przekroczył próg 750 tys. klientów.

- Klientów jest coraz więcej. Dla częstochowian staliśmy się najczęściej wybieraną galerią, podobnie jest z mieszkańcami miast ościennych m.in. Myszkowa, Lublińca czy Kłobucka. Przybywa także klientów z dalszych zakątków i z ościennych województw, przede wszystkim z graniczących z północną częścią woj. śląskiego powiatów woj. łódzkiego, opolskiego czy świętokrzyskiego. Wzrosła także liczba przejezdnych, poruszających się wzdłuż sąsiadującej trasy A1. Zasięg na jakim dziś działamy jest niemal 3 krotnie większy, niż przed kilkoma laty i obejmuje blisko 1,4 miliona mieszkańców – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Udana komercjalizacja i rekomercjalizacja

Spora w tym zasługa zmieniającej się oferty. W 2017 roku Jurajska przeprowadziła efektywną rekomercjalizację. Część najemców zdecydowała się także zainwestować w znacznie większą powierzchnię najmu.  W efekcie, galeria jest obecnie w 97,3 proc. wynajęta, a na dostępną powierzchnię są już chętni. W 2017 roku Galeria Jurajska pozyskała w sumie 14 nowych najemców.

 Wśród nich Świat Książki i Świat Książki Kids, Pako Lorente, ME&B, A&A Dom Jubilerski, Semilac, Tezenis, 50style, Rosenthal, Recman oraz Men’s Casual. W połowie  roku w Jurajskiej swoją działalność zaczął także nowy operator spożywczy - Biedronka. Supermarket zajął powierzchnię 1318 mkw. Nowego najemcę zyskała także strefa restauracyjna, gdzie pojawiła się naleśnikarnia CrepStory.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.