PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmienione Biedronki notują większą sprzedaż

  • Autor: newseria.pl
  • 13 wrz 2012 09:29

Sieć sklepów Biedronka w ciągu trzech lat chce znacząco zwiększyć swój udział w rynku. Firma systematycznie poprawia wyniki sprzedaży. W pierwszych sześciu miesiącach tego roku o blisko 1/5. To w dużej mierze zasługa zmian w organizacji sklepów. Za dwa miesiące sieć otworzy swój dwutysięczny sklep oraz nowoczesne centrum dystrybucyjne.

REKLAMA

Celem nadrzędnym zarządu Biedronki jest dalsze zwiększanie udziału w rynku. Służyć temu mają, m.in. wprowadzane od ubiegłego roku zmiany w organizacji powierzchni handlowej sklepów.

- Główna zmiana polegała na tym, że zmieniliśmy układ sklepu. Teraz zaraz przy wejściu mamy wszystkie artykuły świeże - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka. - Wszelkie zmiany wprowadzaliśmy obserwując to, czego klient od nas chce i czego od nas wymaga.

Wydaje się, że reorganizacja trafiła w gusta klientów, co daje się zauważyć, obserwując wyniki sprzedaży, które z miesiąca na miesiąc są coraz wyższe.

- Za pierwsze półrocze sprzedaż wzrosła łącznie o 18 proc. Rośniemy też, jeżeli chodzi o udział w rynku - mówi Suchański. - Po zmianie układu sklepu sprzedaż rośnie szybciej niż na sklepach, które takiej zmiany jeszcze nie miały.

Dlatego zmiany w organizacji sklepów do końca września obejmą całą sieć. Jednocześnie w mediach prowadzona jest szeroka akcja promocyjno-reklamowa.

- Kampania ta jedynie potwierdziła nasze miejsce na rynku i wzmocniła naszą pozycję - podkreśla dyrektor generalny sieci.

Pozycję, która wyraża się, m.in. poprzez liczbę sklepów, wchodzących w skład sieci. Dziś jest ich ponad 1980.

- Otwarcie dwutysięcznego sklepu, które będzie na początku października w Łodzi, wpisuje się w naszą strategię - zaznacza Suchański. - To jest dla nas ogromny krok naprzód i bardzo ważny element w całej naszej historii.

Tym bardziej, że tego samego dnia, w Sieradzu, otwarte zostanie nowoczesne Centrum Dystrybucyjne. Obiekt będzie obsługiwał ponad 150 sklepów w centralnej Polsce. Zatrudnienie znajdzie tam około 300 nowych pracowników.

- Na pewno będzie to pierwszy raz w naszej historii, kiedy w tym samym dniu otworzymy sklep i to tak ważny sklep, bo dwutysięczny, razem z Centrum Dystrybucyjnym - zauważa Tomasz Suchański.

W I półroczu Biedronka otworzyła 76 nowych sklepów. Teraz - jak deklaruje dyrektor - stara się otwierać jeden sklep dziennie, co pozwoli zrealizować założony na ten rok cel.

- Co roku otwieramy większą ilość Biedronek. W zeszłym roku było ich 239, w tym roku będzie ponad 250 - podkreśla dyrektor sieci.

Ambitne plany, opracowane ponad dwa lata temu, zakładają rozrost sieci do ponad trzech tysięcy sklepów w 2015 roku. Jak zapewnia Tomasz Suchański, ten cel nie jest zagrożony.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA