PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Znaczny wzrost przychodów Amazona

  • www.portalspozywczy.pl
  • 04 lis 2014 12:12

W trzecim kwartale 2014 r. Amazon zainwestował w kolejne usprawnienia dla klientów i przoduje na światowym rynku sprzedawców internetowych. Jest firmą o największych przychodach w 2013 roku z wynikiem 74 miliardów dolarów. Dla porównania, popularny Alibaba uplasował się dopiero na szóstym miejscu z wynikiem 4 miliardów dolarów przychodu z e-commerce, wyłączając sprzedaż hurtową.

REKLAMA

Amerykański gigant zanotował po trzech kwartach 2014 roku wzrost obrotów o 20 proc., do poziomu 20,5 miliardów dolarów, jednak strata w tym okresie zwiększyła się do 437 milionów dolarów, co aż dziesięciokrotnie przewyższa stratę z tego samego okresu roku ubiegłego (41 mln dol).

Dzięki inwestycjom Amazon stał się dla klientów jeszcze bardziej przystępny i łatwy w obsłudze, szczególnie dla subskrybentów Amazon Prime, którzy zyskali wczesny dostęp do specjalnych ofert i na pewien okres dla tych, którzy używają serwisu Amazon Fresh w Brooklynie. Ci drudzy mogli liczyć na darmową dostawę tego samego dnia lub następnego po jego złożeniu.

W ocenie Rafała Brzoski, prezesa Grupy Integer.pl, Amazon konsekwentnie buduje przewagę nad pozostałymi graczami, zarówno na rynku sprzedaży, jak i w sektorze logistycznym. - Jak widać, inwestorzy wybaczają Amazonowi kolejne straty finansowe właśnie dzięki tej szeroko zakrojonej strategii rozwoju wertykalnego - tłumaczy.

Jak dodaje Brzoska, Grupa Integer.pl również ma dalekosiężny plan inwestycyjny realizowany przez międzynarodową spółkę easyPack, której celem jest rozwój sieci Paczkomatów InPost na rynkach zagranicznych. - Tak duże nakłady inwestycyjne faktycznie mogą wpływać na bieżące wyniki finansowe, jednak dają sporą szansę na gigantyczny skok biznesowy w przyszłości. Nie mam wątpliwości, że jest to słuszny kierunek rozwoju naszej innowacyjnej marki „made in Poland" - tłumaczy Rafał Brzoska.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA