PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Znamy plany Monnari

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 maj 2016 07:49

Znamy plany Monnari Monnari (materiały prasowe)

Firma Monnari szykuje nowe otwarcia sklepów. Pozwoli to na lepsze dotarcie do grupy docelowej klientów. To nie wszystko - firma zamierza postawić na e-commerce.

REKLAMA

W kwietniu 2016 r. Grupa Kapitałowa Monnari Trade odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu 16,6 mln zł, co stanowi wzrost o 25,76 proc., z osiągniętych 13,2 mln zł w kwietniu 2015 r.

Narastająco w 2016 r. - Grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 68,5 mln zł, co stanowi wzrost o 22,32 proc. w relacji do roku 2015, w którym przychody zamknęły się kwotą 56,0 mln zł.

Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej na 30.04. b.r. wyniosła 26,9 tys. mkw. wobec 21,84 tys. mkw. na koniec kwietnia 2015 r., co stanowiło przyrost o 23,17 proc. Na koniec bieżącego okresu Grupa Monnari posiadała 146 salonów (w okresie I-IV b.r. zostały zamknięte 3 salony), a na koniec kwietnia 2015 r. pracowało - 131 salonów.

- W opinii zarządu, w kwietniu bieżącego roku sprzedaż detaliczna była na prawidłowym poziomie. Aktualna kolekcja jest pozytywnie odbierana przez klientki, a utrzymujący się popyt na dobra konsumpcyjne sprzyja działalności prowadzonej przez Grupę Kapitałową - piszą w oficjalnym komunikacie przedstawiciele firmy.

- W kolejnych okresach zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30 ceniących sobie elegancję połączoną z modowym smakiem, której kolekcje są sprzedawane na terenie Polski w salonach zlokalizowanych w centrach handlowych. Poza tym, spółka będzie rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta. Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. mkw., poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży - dodaje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA