PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zobacz Stokrotkę w nowej odsłonie

  • www.portalspozywczy.pl
  • 06 paź 2013 19:50

Zobacz Stokrotkę w nowej odsłonie

Po zmianie logotypu, sieć supermarketów Stokrotka zrealizowała kolejny etap nowej strategii. 2 października otwarto nowy, flagowy sklep w Dąbrowicy k. Lublina.

REKLAMA

Nowy sklep Stokrotki w podlubelskiej Dąbrowicy jest placówką modelową zbudowaną od podstaw według nowych standardów. W supermarkecie wdrożone zostały nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne oraz nowe schematy ustawienia asortymentu. Dodatkowo zastosowano nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Szeroki asortyment został dostosowany do potrzeb Klientów.

Sklep w Dąbrowicy oferuje szeroki wybór owoców i warzyw, mięs i wędlin oraz świeże ryby. W stałej ofercie jest również pieczywo od lokalnych dostawców oraz produkty bezpośrednio wypiekane w sklepie ze świeżego, niemrożonego ciasta gwarantujące wspaniały smak i aromat oraz zdecydowanie dłuższą świeżość. Dostępna jest również oferta kwiatów ciętych i doniczkowych.

- Stokrotka stawia na jakość oferowanego asortymentu. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmodyfikowanie oferty, tak żeby produkty były jak najbardziej dopasowane do potrzeb Klientów naszych sklepów - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

Sklepy w nowej wizualizacji to nie tylko odmieniony wygląd. To również zmiany w organizacji supermarketu. Nowatorska i efektywna organizacja sal sprzedaży, a także ekspozycja produktów czy zwiększenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia oraz poddane wstępnej obróbce kulinarnej już wkrótce zostaną wprowadzone we wszystkich supermarketach Stokrotka.

- Realizując nową strategię rozwoju supermarketów Stokrotka zamierzamy ugruntować naszą pozycję jako czołowego gracza na rynku. - dodał Dariusz Kalinowski.

Nowa wizualizacja wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki, jednak - jak informują przedstawiciele sieci - podkreśla szereg zmian, które mają sprawić, że sieć postrzegana będzie, jako bardziej nowoczesna i przyjazna klientom.

Sieć Stokrotka Sp. z o.o. powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 205 sklepów. Łączna powierzchnia placówek sieci wynosi 126 tys. mkw. W 2013 r. firma uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie koło Warszawy oraz ośmioma magazynami regionalnymi zlokalizowanymi na terenie całego kraju.

Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A., notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Stokrotka zatrudnia 6 tys. pracowników. Dochody ze sprzedaży sieci wyniosły w 2012 r. 1 746 mln zł.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA