PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zobacz Stokrotkę w nowej odsłonie

  • www.portalspozywczy.pl
  • 06 paź 2013 19:50

Zobacz Stokrotkę w nowej odsłonie

Po zmianie logotypu, sieć supermarketów Stokrotka zrealizowała kolejny etap nowej strategii. 2 października otwarto nowy, flagowy sklep w Dąbrowicy k. Lublina.

REKLAMA

Nowy sklep Stokrotki w podlubelskiej Dąbrowicy jest placówką modelową zbudowaną od podstaw według nowych standardów. W supermarkecie wdrożone zostały nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne oraz nowe schematy ustawienia asortymentu. Dodatkowo zastosowano nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Szeroki asortyment został dostosowany do potrzeb Klientów.

Sklep w Dąbrowicy oferuje szeroki wybór owoców i warzyw, mięs i wędlin oraz świeże ryby. W stałej ofercie jest również pieczywo od lokalnych dostawców oraz produkty bezpośrednio wypiekane w sklepie ze świeżego, niemrożonego ciasta gwarantujące wspaniały smak i aromat oraz zdecydowanie dłuższą świeżość. Dostępna jest również oferta kwiatów ciętych i doniczkowych.

- Stokrotka stawia na jakość oferowanego asortymentu. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmodyfikowanie oferty, tak żeby produkty były jak najbardziej dopasowane do potrzeb Klientów naszych sklepów - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

Sklepy w nowej wizualizacji to nie tylko odmieniony wygląd. To również zmiany w organizacji supermarketu. Nowatorska i efektywna organizacja sal sprzedaży, a także ekspozycja produktów czy zwiększenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia oraz poddane wstępnej obróbce kulinarnej już wkrótce zostaną wprowadzone we wszystkich supermarketach Stokrotka.

- Realizując nową strategię rozwoju supermarketów Stokrotka zamierzamy ugruntować naszą pozycję jako czołowego gracza na rynku. - dodał Dariusz Kalinowski.

Nowa wizualizacja wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki, jednak - jak informują przedstawiciele sieci - podkreśla szereg zmian, które mają sprawić, że sieć postrzegana będzie, jako bardziej nowoczesna i przyjazna klientom.

Sieć Stokrotka Sp. z o.o. powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 205 sklepów. Łączna powierzchnia placówek sieci wynosi 126 tys. mkw. W 2013 r. firma uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie koło Warszawy oraz ośmioma magazynami regionalnymi zlokalizowanymi na terenie całego kraju.

Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A., notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Stokrotka zatrudnia 6 tys. pracowników. Dochody ze sprzedaży sieci wyniosły w 2012 r. 1 746 mln zł.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA