Zysk NG2 w IV kw. 2011 rok wzrósł do blisko 65 mln zł
Zysk netto grupy NG2 w czwartym kwartale 2011 roku wzrósł do 64,9 mln zł z 41,05 mln zł w IV kwartale 2010 r. W tym okresie powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju powiększyła się o 8,08 proc. do 135,1 tys. mkw. ze 125 tys. mkw. na koniec grudnia 2010 roku. Powierzchnia sklepów franczyzowych spadła o 1,9 proc. do 20,7 tys. mkw.
Zysk operacyjny w IV kwartale wyniósł 82,1 mln zł wobec 50,06 mln zł w analogicznym okresie 2010 roku i był nieco niższy od oczekiwań rynkowych zakładających 86,4 mln zł EBIT.
Przychody wzrosły do 365,6 mln zł z 320,4 mln zł w IV kwartale 2010 roku i były zgodne z oczekiwaniami analityków na poziomie 366,2 mln zł.
W całym 2011 roku spółka miała 1,092 mld zł przychodów, 160,5 mln zł EBIT i 123,7 mln zł zysku netto. Rok wcześniej przychody grupy wynosiły 1,03 mld zł, zysk operacyjny 129,1 mln zł, a zysk netto 117,8 mln zł.
Przychody uzyskane w Polsce wyniosły w ubiegłym roku 999,3 mln zł, a poza krajem 93,1 mln zł.
Na koniec grudnia 2011 roku sieć sprzedaży GK NG2 obejmowała 714 placówek, w tym 293 salony firmowe CCC w kraju, 37 butików QUAZI, 216 sklepów własnych BOTI, 52 salony firmowe CCC w Republice Czeskiej i 116 sklepów sieci franczyzowej (w tym 62 sklepy BOTI, 49 salonów CCC w Polsce oraz 5 salonów CCC w Rosji).

- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
11:37
Sygnity przenosi się do Alchemii
-
11:24
LPP odświeża wnętrza salonów w Pasażu Grunwaldzkim
-
10:52
Newbridge na zakupach w Polsce. W koszyku trzy centra handlowe
-
10:34
Galeria Wisła znów zaskakuje
-
10:16
Tarasy Zamkowe się zmieniają
-
09:59
POLECAMY Fundusz chce tchnąć życie w Park Biznesowy w Zabierzowie
-
09:57
Secret Continental - nowa sieć hoteli z ofertą nietuzinkowych rozrywek
-
09:50
D48 ma nowych najemców
-
09:33
Gemini Park Tychy stawia na strefy relaksu
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!