Przewidywanym terminem zakończenia prac jest jesień 2014.

Równolegle z planowaną rozbudową trwały negocjacje dotyczące komercjalizacji nowej części galerii. Podczas nich sfinalizowano umowy z najemcami dla około 40 proc. rozbudowywanej powierzchni.

Jednym z elementów modernizacji Galerii Pomorskiej jest realizacja multipleksu Kina Helios, które ma zostać otwarte w grudniu bieżącego roku. Poza rozwojem rozrywkowej części centrum, atrakcyjność galerii podnosi dostępność oferty popularnych marek, takich jak H&M, Reserved, Smyk, Empik, Cubus, KappAhl, RTV EURO AGD, Takko, Mohito czy Rossmann.

- Rozbudowa Galerii Pomorskiej jest częścią naszej szerszej strategii zarządzania aktywami, której efektem ma być zbudowanie pozycji centrum, jako miejsca pierwszego wyboru bydgoszczan. W ciągu blisko 10 lat funkcjonowania galerii do grona najemców systematycznie dołączają nowe marki. Pracujemy nad ciągłym podnoszeniem atrakcyjności centrum poprzez zapewnienie interesującej oferty zakupowej i rozrywkowej, która będzie odpowiadała potrzebom klientów - mówi Shane Scott, Resolution Property.