Nowe lokale, ale i przejęcia. Kawiarniana marka w natarciu



Portalspozywczy.pl - 11-01-2017, 16:41


Sieć Etno Café planuje na koniec 2017 roku mieć 20 kawiarni pod własnym szyldem. Obecnie poszukuje lokalizacji pod nowe kawiarnie.

Na koniec 2016 r. w Polsce działało siedem kawiarni pod szyldem Etno Café. Podpisanych zostało 15 umów najmu. Do końca 2017 roku sieć chce mieć 20 kawiarni.

 –Rozwijamy się w swoim tempie. Zależy nam, by w mieście, gdzie otwieramy pierwszą kawiarnie Etno Café , w krótkim czasie uruchomić kolejne, które wzmocnią przekaz i siłę marki – mówi Zbigniew Dolata, dyrektor ds. rozwoju Etno Café.

Plany rozwojowe sieci dotyczą największych aglomeracji Polski. Etno Café stawia też na rozwój we Wrocławiu, gdzie ma własną, rzemieślniczą palarnię oraz browar kawowy produkujący cold brew coffee.

Sieć ma za sobą też pierwsze przejęcia. Marka wprowadziła się do lokalu Columbus Coffee. Jak mówi Zbigniew Dolata, ewentualne kolejne przejęcia pozostają sprawą otwartą.