Semilac rusza na podbój galerii handlowych



propertynews.pl - 17-07-2017, 14:15


Polska marka lakierów hybrydowych Semilac należąca do spółki Nesperta inwestuje
w wyspy franczyzowe w galeriach handlowych. Do końca lipca br. spółka zapowiada otwarcie aż 19 kolejnych punktów.

Stoiska firmowe Semilac, w których można zakupić profesjonalne produkty niezbędne do wykonania manicure hybrydowego i żelowego, znajdują się już w 19 miastach w całej Polsce. W efekcie dynamicznego rozwoju spółki na rok 2017 zaplanowano uruchomienie aż 85 kolejnych stoisk w centrach handlowych. W lipcu nowe wysypy Semilac pojawią się w Rumii, Koszalinie, Poznaniu, Warszawie, Jeleniej Górze, Rudzie Śląskiej, Grudziądzu, Iławie, Toruniu, Bydgoszczy, Płocku, Bochni, Nowym Sączu, Sieradzu i Legnicy.

– Inwestycja we franczyzę to naturalna droga rozwoju dla naszej marki. Semilac jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku, dlatego nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań w zakresie wdrażania i sprzedaży produktów z jego portfolio – zarówno tych innowacyjnych, jak i sprawdzonych. Wyspy handlowe to aktualnie jeden z popularniejszych modeli sprzedaży. Zdecydowaliśmy się na niego, kierując się zarówno wygodą naszych klientek, jak i chęcią poszerzenia współpracy z naszymi partnerami biznesowymi – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.

W swoim portfolio Semilac posiada blisko 700 produktów, wszystkie dostępne są w sklepie internetowym firmy. Produkty Semilac są dostępne w: Anglii, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Niemczech, Serbii, Szwecji, Belgii, Łotwie, Słowacji, Czechach, Irlandii, Danii, Norwegii, Francji, Portugali, Finlandii, Estonii oraz Rumunii. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007.