LPP stawia na e-commerce. W internecie też przekracza granice



WNP.pl - 05-06-2018, 15:22


LPP mocno stawia na rozwój sprzedaży internetowej. - Po I kwartale 2018 roku sprzedaż internetowa stanowiła 8 proc. całości sprzedaży. Patrząc na dynamikę wzrostów, liczymy, że 10 proc. uda się przekroczyć w ciągu roku lub dwóch - zdradza Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

{film;13140;autoplay}

Rok 2017 rok dla LPP pod wieloma względami był rekordowy. Ubraniowy gigant z Gdańska wszedł na trzy nowe rynki zagraniczne. Tym samym ubrania Reserved dostępne są już w 20 zagranicznych rynkach. Na tym nie koniec. W 2017 firmie udało się pokonać barierę 1 mln metrów kwadratowych powierzchni sklepowej. Plany na 2018 LPP ma równie ambitne.

- Mamy ambicje zostać firmą globalną. Chcielibyśmy dodać trzy nowe rynki zagraniczne, Kazachstan Słowenię oraz Izrael - mówi Lutkiewicz. Dodaje też, że sieć planuje zwiększyć o kolejne 10 proc. powierzchnię sklepową.

Mocno stawia też na rozwój sklepu internetowego. - W tej formie jesteśmy obecni w jedenastu krajach. Chcemy dodawać kolejne. To bardzo szybko rozwijający się kanał sprzedaży - dodaje. Obecnie ten kanał sprzedaży generuje 8 proc. zysków dla firmy. Lutkiewicz liczy, że w ciągu roku lub dwóch ta liczba wzrośnie do 10 proc.