Modernizacja na miarę LPP. Jak i dlaczego zmienią się salony?



PropertyNews.pl - 2019-01-08 09:20:12.361045


Do 2020 r. LPP wyda 1,5 mld zł na modernizację istniejących salonów. Grupa zaskoczy swoich klientów już jesienią 2019. - Staramy się sprostać oczekiwaniom klientów stąd ta niebagatelna kwota - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. - Zobaczycie dużo większe salony, w nowych aranżacjach, ulepszone, poprawione, bardziej dostosowane do oczekiwań klienta, nowsze w wyrazie, zupełnie inaczej ułożone na poziomie mebli, setów meblowych i przestrzeni, której dotyka klient - dodaje.

O wyglądzie salonów LPP decydują zarówno trendy w zakresie designu, jak i oczekiwania klientów i zmieniająca się rzeczywistość.

- Z jednej strony śledzimy trendy, na to nakładamy kalkę oczekiwań i potrzeb naszych klientów, kolejna kalka to nowoczesne technologie i rozwiązania - Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP.

- Jest wiele rozwiązań, których klient nie widzi, ale czuje. Przykładem może być np. wentylacja i klimatyzacja salonów. Klient nie widzi zmiany, ale odczuwa jej skutki bo jest mu bardziej komfortowo. Takie detale bierzemy pod uwagę projektując nasze salony – zdradza ekspertka.

{film;14347}

Sieć LPP rozpoczęła wdrażane nowego konceptu salonów Open to publik. Pierwszy z nich powstał w Londynie, kolejne w warszawskich Złotych Tarasach i Arkadii.

- Z informacji zwrotnych od klientów wnioskujemy, że ten koncept salonu został bardzo dobrze odebrany – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. - Ten koncept ewoluuje. Cały czas pracujemy, ulepszamy, słuchamy naszych klientów i wprowadzamy delikatne poprawki – dodaje.

Rynek powierzchni handlowych przechodzi rewolucję. Wszystko za sprawą dynamicznego rozwoju kanału e-commerce oraz wchodzą szybko rozwijających się technologii. Jednym z powodów modernizacji salonów LPP jest właśnie odpowiedzieć na zmieniającą się rzeczywistość w handlu.

- Naszą siłą są salony stacjonarne, mamy ich ponad 1700, w 23 krajach. Natomiast e-commerce rzeczywiście wchodzi  prężnie. Jako LPP próbujemy dotrzeć do klienta różnymi kanałami. Dostosowujemy więc nasze salony stacjonarne do potrzeb i wymagań klientów. Dzięki temu klient może w salonie odebrać to co zamówił przez internet, może też towar przymierzyć w naszej przymierzalni, możemy też wysłać towar bezpośrednio do domu - mówi Patej. 

- Salony i przymierzalnie dostosowujemy do tego by były jak najbliżej klienta. Do jego potrzeb dostosowujemy też miejsce, w którym odbiera paczki żeby nie musiał długo na nie czekać – dodaje dyrektor ds. inwestycji, LPP.

Kwota jaką LPP przeznaczyło na modernizację salonów do 2020 roku to 1,5 mld złotych.

- Cześć salonów przebudowujemy, modernizujemy, poddajemy renowacji część tylko odświeżamy – mówi Olimpia Patej.  Zmieniliśmy ostatnio formaty i nasze salony są coraz większe. Sklepy Reserved mają dziś powierzchnię pomiędzy 2-3 tys. mkw. Mniejsze pomiędzy 800 a 1200 mkw. Staramy się sprostać oczekiwaniom klientów stąd ta niebagatelna kwota - dodaje. 

Grupa zaskoczy swoich klientów już jesienią 2019. - Zobaczycie dużo większe salony, w nowych aranżacjach, ulepszone, poprawione, bardziej dostosowane do oczekiwań klienta, nowsze w wyrazie, zupełnie inaczej ułożone na poziomie mebli, setów meblowych i przestrzeni, której dotyka klient - zdradza ekspertka.