PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przychody właściciela marek Alpinus i Campus spadły o 6,4 proc.

  • Autor: Bankier.pl
  • 09 gru 2011 14:52

Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska, właściciela marek Alpinus i Campus, wyniosły 9,01 mln zł w listopadzie i były niższe o 6,4 proc. w skali roku - poinformowała spółka w komunikacie.

REKLAMA

Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień - listopad 2011 roku wyniosły 25,31 mln zł i były niższe o 5,2 proc. od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku.

Listopad był kolejnym miesiącem spadków sprzedaży Euromark Polska, ze względu na nietypowe jak na tę porę roku warunki atmosferyczne.

- Ciepłe temperatury oraz niewielkie opady atmosferyczne, w szczególności brak opadów śniegu, negatywnie przełożyły się na sprzedaż produktów z kolekcji zimowych - głosi komunikat.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 9,51 mln zł i były niższe o 8,6 proc. od osiągniętych w listopadzie roku ubiegłego.

Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie wrzesień - listopad 2011 roku wyniosły 26,75 mln zł i były niższe o 5,2 proc. w skali roku.

Euromark Polska miała 0,85 mln zł skonsolidowanej straty netto w roku obrotowym 2010/2011 (1 marca 2010 r. - 31 sierpnia 2011 r.) wobec 1,06 mln zł straty rok wcześniej (1 września 2009 r. - 31 sierpnia 2010 r.). Skonsolidowane przychody wyniosły 153,97 mln zł wobec 111,69 mln zł rok wcześniej.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA