PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

2018 - czas ekspansji Marriotta

  • Autor: Forbes.com
  • 11 gru 2017 11:09

2018 - czas ekspansji Marriotta Marriott Warszawa, fot. Pixabay

Od drugoplanowego aktora, do lidera rynku w ciągu 20 lat - Marriott International zamierza niebawem ogłosić plany na przyszły rok, a te są ambitne. Firma chce otworzyć 40 luksusowych hoteli, co da jej łącznie 422 obiekty z kolejnymi 200 w drodze. Nowe inwestycje obejmą marki: The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION, Bulgari oraz JW Marriott.

REKLAMA

Marriott, wzmocniony zeszłorocznym przejęciem Starwood Hotels and Resorts powiększa przewagę nad graczem numer dwa na rynku, AccorHotels, liczącym 275 luksusowych hoteli po wchłonięciu Fairmont i Raffles.

Eksperci oceniają, że skala ekspansji da Marriottowi szansę na rozwinięcie technologii znacznie ulepszających doświadczenie gości, jak chociażby możliwość ustawienia temperatury wody pod prysznicem jeszcze przed jego rozpoczęciem - czyli coś, co doceni każdy bywalec hoteli.

Marriott podkreśla jednocześnie, że nie chodzi tylko o marmur i ciepłą wodę, obecnie w cenie jest dostęp do autentycznych przeżyć. Marka chce być portalem przenoszącym w świat różnorodnych kultur i momentów jedynych w swoim rodzaju. Dzisiejszy globalny luksus kontestuje utarte stereotypy, goście podróżując szukają znaczących, głębokich doświadczeń, spełnienia się i wewnętrznego odnalezienia.

The Ritz-Carlton

Marka powiększy sieć o co najmniej cztery nowe obiekty, tuż po niedawnym debiucie w Szwajcarii, Ritz-Carlton Hotel de La Paix in Geneva. Na liście są: Jiuzhaigou Valley w Chinach i pustynny resort Ras Al Khaimah w pobliżu Dubaju. Popularne hotele w Berlinie i Stambule przejdą znaczną renowację. Inne planowane obiekty to: Rabat Dar Es Salam i Tunis Carthage.

Ritz-Carlton Reserve

Zadún w meksykańskim Los Cabos będzie częścią luksusowej ekspansji. Inwestycja jest częścią planowanej rozbudowy, w której znajdą się: rezydencje, przystań i pola golfowe. Dodatkowo na przyszły rok zaplanowano ponowne otwarcie Dorado Beach w Puerto Rico, gdzie zastąpiono zniszczone przez huragan krzewy i roślino ponad 750 tys. nowych.

St. Regis Hotels & Resorts

Nowe otwarcia planowane są w Zhuhai, Kairze i Amanie, a wisienką na torcie ma być dokończenie pełnej renowacji St. Regis w Rzymie. Kolejne debiuty to hotele w Jingan i Astanie.

The Luxury Collection

Marka zamierza dodać 12 nowych hoteli do 102 już istniejących, m.in. w Panamie, Armenii, na Cyprze, w Meksyku, Chinach, Turcji, Francji, Japonii i Australii - pierwszy hotel w Tasmanii. 45 min. od Londynu powstaje obiekt ze spa, a w Paryżu hotel butikowy. Planowany jest też debiut w Savannah, w stanie Georgia - Perry Lane Hotel.

  • 1
  • 2

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Hotel Grano Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.