PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

69 minut dziennie - tyle polski Millenials poświęca na autopromocję podczas urlopu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 gru 2017 15:02

69 minut dziennie - tyle polski Millenials poświęca na autopromocję podczas urlopu fot. Unsplash

Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Hotels.com® Mobile Travel Tracker chwalenie się podróżami w celu zdobycia prestiżu wśród przyjaciół oraz bliższych i dalszych znajomych to nowy trend zauważalny u millenialsów.

REKLAMA

Ponad 10 proc. podróżujących przyznaje, że pierwszą rzeczą jaką robią po przybyciu do hotelu, jest zrobienie sobie selfie i wrzucenie go do mediów społecznościowych oznaczając hashtagiem #travelgoals. Ponadto, w czasie wakacji przeciętny polski millenials podczas urlopu spędza 69 minut dziennie na korzystaniu z mediów społecznościowych, jedynie po to by pochwalić się swoją podróżą znajomym. Najczęściej wykorzystuje do tego Facebook (80 proc.) oraz Instagram (50 proc.).

Od dawna wiadomo, że millenialsi to pokolenie uzależnione od selfie-sticków i instagramowych filtrów. Prawie połowa (48 proc.) 18-29 latków twierdzi, że woli zamieszczać w sieci swoje selfie niż zdjęcia z bliskimi, a smartfon czyni ich bardziej spontanicznymi podczas podróży (46 proc.).

Badanie Hotels.com potwierdza również do niedawna dość nieśmiało wysuwaną teorię, że urządzenia elektroniczne zaczynają zastępować prawdziwe relacje z bliskimi – aż 25 proc. polskich ankietowanych twierdzi, że woli podróżować ze smartfonem niż z partnerem czy partnerką. Dodatkowo, globalne dane pokazują, że coraz więcej millenialsów jest bardziej zaniepokojonych tym, że może im się rozładować telefon (15 proc.) niż sprzeczką z partnerem lub partnerką w czasie podróży (8 proc.).

- Ponieważ jedna trzecia turystów odrzuca hotele, które nie oferują darmowego wi-fi, goście najwyraźniej odczuwają stałą potrzebę bycia online. Wielu turystów nie mając smartfona przy sobie nie byłoby w stanie dobrze bawić się w czasie urlopu. Zaskakujący jest dla nas jednak fakt, że aż 14 proc. podróżujących twierdzi, że dla zrobienia idealnego selfie są w stanie zapozować wszędzie, nawet jeśli wiązać by się to miało ze złamaniem zasad bezpieczeństwa – mówi Daniel Craig, wiceprezes ds. technologii mobilnych marki Hotels.com.

Badanie zlecone przez portal Hotels.com prezentuje nowe trendy w sposobach korzystania z mobilnych technologii w podróży w drugim rocznym raporcie Mobile Travel Tracker Report. Zostało ono przeprowadzone na 9 tys. respondentów z ponad 30 krajów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Grano Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA