PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Accor bliski przejęcia światowego dostawcy usług concierge

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 sie 2016 15:11

Accor bliski przejęcia światowego dostawcy usług concierge Sebastien Bazin, prezes i dyrektor generalny grupy AccorHotels

Grupa AccorHotels przystąpiła do negocjacji w sprawie zakupu na wyłączność spółki John Paul, światowego dostawcy usług concierge.

REKLAMA

Wartość przedsiębiorstwa [EV] spółki powinna wynieść blisko 150 mln dolarów, czyli stanowić mniej więcej jedenastokrotność wskaźnika EBITDA na koniec 2017 r. Grupa AccorHotels ma nabyć około 80 proc. udziałów John Paul, pozostałe udziały zachowa założyciel spółki David Amsellem, który nadal sprawować będzie funkcję dyrektora generalnego.

Po nabyciu udziałów w spółkach Wipolo, Oasis Collections, SquareBreak i Onefinestay, inwestycja w firmę John Paul, lidera rynku usług lojalnościowych i rynku usług concierge to kolejny krok w dopełnieniu oferty AccorHotels jako firmy świadczącej kompleksowe usługi na rzecz podróżujących na każdym etapie podróży.

Spółka John Paul została założona w Paryżu w 2007 r., a w 2015 r. została połączona z LesConcierges, stając się światowym liderem branży usług lojalnościowych, który zatrudnia łącznie 1 000  pracowników na pięciu kontynentach. Jako partner czołowych światowych marek zespół pracowników świadczy usługi concierge, które są dostępny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu na świecie.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i sieci ponad 50 tys. partnerów w ponad 50 krajach, spółka oferuje globalne rozwiązania lojalnościowe dla prestiżowych marek, między innymi z sektora finansowego, motoryzacyjnego, turystycznego, klienckiego, farmakologicznego, opieki medycznej i produktów luksusowych.

- Nabycie John Paul pozwala przyspieszyć realizację naszej globalnej strategii, która zakłada, że doświadczenie klienta odgrywa kluczową rolę w podejmowanych przez nas inicjatywach - mówi Sebastien Bazin, prezes i dyrektor generalny grupy AccorHotels.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • www.brella.pl 2016-08-05 09:03:02
    Gratulacje, liczymy na wzorową współpracę. Mamy nadzieję, że ta informacja posłuży się całemu rynkowi concierge w Polsce. Zespół Brella.pl

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA