PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Accor szykuje nową markę dla Millenialsów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 paź 2016 09:25

Accor szykuje nową markę dla Millenialsów fot. mat. prasowe

AccorHotels chce zdobyć serca i portfele bardzo perspektywicznej grupy klientów - Millenialsów. Francuska grupa uruchomi nową markę hoteli Jo&Joe.

REKLAMA

Do 2020 r. obiekt pod nowym logo ma pojawić się także w Warszawie. Koncepcja działania hoteli powstawała we współpracy z przyszłymi klientami.

Nowa koncepcja hotelu łączy nowoczesny design, który ma być odpowiedzią na styl życia i potrzeby tzw. pokolenia Millenialsów - skupionych na dzieleniu się, spontanicznym trybie życia i szukaniu nowych doświadczeń. Koncepcja Jo&Joe, która uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy AccorHotels, ma odpowiadać na te potrzeby. Zarówno poprzez design wnętrz jak i samą koncepcję działania hotelu, który będzie przestrzenią spotkania mieszkańców miast z podróżnymi. Ma pomóc w tym z jednej strony np. specjalna aplikacja przygotowana dla gości, jak i program działania hotelu, który ma być miejscem, w którym nieustannie odbywają się wydarzenia typu koncerty, warsztaty, szkolenia.

Obiekty sieci będą znajdować się w tętniących życiem centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji. Projekt kierowany jest przez laboratorium innowacji marketingowych (Marketing Innovation Lab) Grupy AccorHotels, które opracowuje rozwiązania skierowane do klienta. Pod ich nadzorem doszło do współpracy między przyszłymi gośćmi, ekspertami zewnętrznymi, studentami, „komitetem wykonawczym młodych” („shadow ex-com”) i zespołami AccorHotels. 

- Stworzenie nowej marki to odzwierciedlenie głębokiej transformacji dokonanej przez AccorHotels – twierdzi Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny AccorHotels. - [Nowa koncepcja - przyp. red.] powstała w okresie zaledwie dziewięciu miesięcy. Będąca więcej niż tylko ofertą noclegową, marka Jo&Joe została stworzona jako szczególnego rodzaju intensywne doświadczenie, zwłaszcza dzięki niecodziennemu designowi, innowacyjnemu cyfrowemu ekosystemowi i ofercie gastronomicznej. Dzięki koncepcji „open house” marka wzbogaca podróżowanie, witając zarówno gości jak i lokalnych mieszkańców, którzy traktują obiekt Jo&Joe jako „przedłużenie” swojego salonu. Projekt ten jest także wyrazem przemian kulturowych w Grupie, kształtujących podejście Jo&Joe do rekrutacji, zarządzania i obsługi - to kolejny charakterystyczny komponent marki - dodaje.

Design Jo&Joe powstał we współpracy z brytyjską spółką Penson. Koncepcja wizerunkowa marki Jo&Joe ukształtowana została przez W – agencję projektowania wizerunku. 

Zobacz jak będą wyglądały nowe hotele na portalu PropertyDesign.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.