PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Accor szykuje nową markę dla Millenialsów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 paź 2016 09:25

Accor szykuje nową markę dla Millenialsów fot. mat. prasowe

AccorHotels chce zdobyć serca i portfele bardzo perspektywicznej grupy klientów - Millenialsów. Francuska grupa uruchomi nową markę hoteli Jo&Joe.

REKLAMA

Do 2020 r. obiekt pod nowym logo ma pojawić się także w Warszawie. Koncepcja działania hoteli powstawała we współpracy z przyszłymi klientami.

Nowa koncepcja hotelu łączy nowoczesny design, który ma być odpowiedzią na styl życia i potrzeby tzw. pokolenia Millenialsów - skupionych na dzieleniu się, spontanicznym trybie życia i szukaniu nowych doświadczeń. Koncepcja Jo&Joe, która uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy AccorHotels, ma odpowiadać na te potrzeby. Zarówno poprzez design wnętrz jak i samą koncepcję działania hotelu, który będzie przestrzenią spotkania mieszkańców miast z podróżnymi. Ma pomóc w tym z jednej strony np. specjalna aplikacja przygotowana dla gości, jak i program działania hotelu, który ma być miejscem, w którym nieustannie odbywają się wydarzenia typu koncerty, warsztaty, szkolenia.

Obiekty sieci będą znajdować się w tętniących życiem centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji. Projekt kierowany jest przez laboratorium innowacji marketingowych (Marketing Innovation Lab) Grupy AccorHotels, które opracowuje rozwiązania skierowane do klienta. Pod ich nadzorem doszło do współpracy między przyszłymi gośćmi, ekspertami zewnętrznymi, studentami, „komitetem wykonawczym młodych” („shadow ex-com”) i zespołami AccorHotels. 

- Stworzenie nowej marki to odzwierciedlenie głębokiej transformacji dokonanej przez AccorHotels – twierdzi Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny AccorHotels. - [Nowa koncepcja - przyp. red.] powstała w okresie zaledwie dziewięciu miesięcy. Będąca więcej niż tylko ofertą noclegową, marka Jo&Joe została stworzona jako szczególnego rodzaju intensywne doświadczenie, zwłaszcza dzięki niecodziennemu designowi, innowacyjnemu cyfrowemu ekosystemowi i ofercie gastronomicznej. Dzięki koncepcji „open house” marka wzbogaca podróżowanie, witając zarówno gości jak i lokalnych mieszkańców, którzy traktują obiekt Jo&Joe jako „przedłużenie” swojego salonu. Projekt ten jest także wyrazem przemian kulturowych w Grupie, kształtujących podejście Jo&Joe do rekrutacji, zarządzania i obsługi - to kolejny charakterystyczny komponent marki - dodaje.

Design Jo&Joe powstał we współpracy z brytyjską spółką Penson. Koncepcja wizerunkowa marki Jo&Joe ukształtowana została przez W – agencję projektowania wizerunku. 

Zobacz jak będą wyglądały nowe hotele na portalu PropertyDesign.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA