PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Accor wprowadza cyfrowy sposób meldowania gości

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 maj 2014 17:07

Accor wprowadza cyfrowy sposób meldowania gości

Cyfrowe narzędzie ma na celu przyśpieszenie procesu zameldowania w hotelach. Innowacyjny sposób witania gości zostanie wdrożony przed końcem 2014 roku w 1 000. hoteli Grupy Accor na całym świecie. Pierwszym pilotażowym obiektem w Polsce, w którym goście mogą już skorzystać z nowej usługi jest hotel Mercure Warszawa Grand.

REKLAMA

Accor ogłosił wdrożenie na skalę światową rozwiązań cyfrowych, które zrewolucjonizują powitanie gości w hotelach tej Grupy. Zameldowanie w hotelu nie będzie wiązało się już z szeregiem formalności administracyjnych, dzięki czemu procedura stanie się znacznie szybsza.

- Zdolność do nieustannego integrowania nowych technologii oraz poprawy sposobu obsługi gości i funkcjonowania hoteli pozostaje w centrum naszej strategii innowacji. Accor korzysta z cyfrowej technologii stawiając ją w służbie swoich gości na każdym etapie ich kontaktów z hotelem - przed, w trakcie i po ich pobycie - dostosowując usługi do nowych zwyczajów konsumpcyjnych, które stają się coraz bardziej mobilne i internetowe - wyjaśnia Vivek Badrinath, Deputy Chief Executive Officer, Marketing, Digital Solutions, Distribution and Information Systems w Grupie Accor.

Dwa dni przed przyjazdem do hotelu goście otrzymują zaproszenie do zameldowania się w hotelu przez Internet, jeśli dokonali rezerwacji bezpośrednio w Accor lub jeśli są posiadaczami karty lojalnościowej Le Club Accorhotels. W dniu przyjazdu gość otrzymuje powitalną wiadomość sms potwierdzającą, że przygotowany pokój na niego czeka oraz zawierającą praktyczne informacje ułatwiające podróż (dojazd do hotelu, kody dostępu na parking hotelowy, itp.). W momencie przyjazdu gościa do hotelu klucz jest już przygotowany i wydawany od razu, bez dodatkowych formalności.

W dniu wyjazdu, przy wymeldowania się przekazują jedynie obsłudze swój klucz, co będzie oznaczało, że zwalniają pokój. Faktura zostanie im przesłana mailem.

Ta innowacyjna usługa będzie oferowana wszystkim posiadaczom kart lojalnościowych Le Club Accorhotels, kart abonamentowych oraz klientom dokonującym rezerwacji bezpośrednio na accorhotels.com, stronach poszczególnych marek, za pomocą aplikacji mobilnych, telefonicznie lub bezpośrednio w hotelu.

Takie rozwiązanie zostanie wdrożone w hotelach wszystkich marek Accor i będzie dopasowane do ich oferty - w zależności od segmentu rynku, pozycjonowania i specyfiki obiektów. Już ponad dwa miliardy ludzi na świecie posiada smartfony i prawie połowa z nich wykorzystuje telefony komórkowe do organizacji podróży.

Nowy system został sprawdzony w około dwudziestu hotelach we Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Belgii i Holandii. Usługę wdrożono już w 60. hotelach w 13. krajach. Docelowo do końca 2014 roku będzie funkcjonowała w 1 000 hoteli, co stanowi niemal 30 proc. całej sieci.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA