PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Accor zmienia program lojalnościowy i łączy siły z partnerami

Accor zmienia program lojalnościowy i łączy siły z partnerami
fot.Accor
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lut 2019 11:02

21 lutego br. Accor ogłosił przełomową i kompleksową zmianę swojego programu lojalnościowego. Program przekształci się w pełni zintegrowaną, globalną platformę obejmującą nagrody, usługi i doświadczenia w całym ekosystemie usług Accor.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lut 2019 11:02

Wszystko to powstało z myślą o zapewnieniu członkom programu jeszcze większych wartości w życiu codziennym, niezależnie od tego, czy są w pracy, w domu, czy cieszą się czasem wolnym.

Nowy program lojalnościowy będzie rozpoznawał i rozumiał potrzeby gości, dbał o nich, komunikował się z nimi oraz nagradzał ich jak nigdy wcześniej, umożliwiając dostęp do ALL.

Program otworzy swoim członkom drzwi do wyjątkowego i kultowego portfolio ponad 30 marek hotelowych, a także szerokiej kolekcji barów, restauracji, klubów i niezapomnianych, bezcennych wrażeń. Program zostanie wdrożony za pomocą nowej aplikacji oraz strony internetowej, umożliwiającej członkom mobilny dostęp do świata Accor.

Accor poinformował o połączeniu sił z trzema głównymi partnerami:

- Rozszerzenie współpracy z AEG (poza AccorHotels Arena) o miejsca premium, zapewniające ponad 60 000 biletów i prywatne apartamenty dla członków naszego programu lojalnościowego w Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie.

- Podpisanie nowej umowy partnerskiej z IMG, która umożliwi najlepszym członkom naszego programu lojalnościowego dostęp do spotkań kulinarnych i lekcji gotowania prowadzonych przez mistrzów kuchni. Począwszy od 2020 roku, nasi członkowie będą mogli uczestniczyć w najlepszych festiwalach smaków w Londynie, Paryżu, Sao Paulo, Hong Kongu i Toronto. Planowane jest także rozszerzanie partnerstwa na nowe miasta w okresie najbliższych trzech lat.

- Zawarcie wieloletniej umowy partnerskiej pomiędzy Grupą Accor i klubem piłkarskim Paris Saint-Germain. ALL (Accor Live Limitless) - nowa platforma lojalnościowa Accor, staje się Głównym Partnerem i oficjalnym sponsorem koszulek klubu począwszy od sezonu 2019/2020. To partnerstwo połączy najszybciej rozwijający się klub piłkarski na świecie z globalnym i pionierskim liderem w branży hotelarskiej ­- łącząc 265 milionów gości hoteli Accor z 395 milionami kibiców śledzących działalność klubu i zawodników w mediach społecznościowych na całym świecie! Rosnąca popularność klubu Paris Saint-Germain, wyjątkowe lifestylowe podejście i doceniana na świecie umiejętność inspirowania zarówno kibiców, jak i partnerów, znakomicie pasuje do nowego programu lojalnościowego grupy Accor, którego celem jest zapewnienie niezwykłych wrażeń obecnym i przyszłym członkom programu ALL.

ALL będzie programem lojalnościowym integrującym nagrody, usługi i wrażenia w całym „ekosystemie” usług Accor, w tym w 4 800 hotelach działających na całym świecie w ramach niezwykłego portfolio globalnych marek takich jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure i Ibis.

Grupa zainwestuje 225 mln euro uzyskanych z projektu Booster, polegającego na wydzieleniu z Accor spółki HotelInvest (zarządzającej nieruchomościami), a następnie sprzedaży większościowego w niej udziału za 4,8 mld euro. Celem finansowym nowego programu ALL jest wypracowanie 75 mln euro nadwyżki operacyjnej brutto rocznie w perspektywie średnioterminowej.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.158.163
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.