AccorHotels dotrzymuje obietnicy i promuje... wyłącznie szczęśliwe kury

AccorHotels i Grupa Orbis zobowiązała się, że do roku 2020 wszystkie jaja podawane w hotelach należących do sieci będą pochodziły z chowu na wolnym wybiegu, o ile można je nabyć w danym kraju.
Grupa AccorHotels podjęła współpracę z organizacją Humane Society International, by wspólnie określić odpowiedzialne źródła zaopatrzenia — zwłaszcza w regionach, gdzie odpowiednie łańcuchy dostaw nie istnieją, są trudne do znalezienia albo dopiero powstają. Do roku 2020 AccorHotels całkowicie wyeliminuje jaja z chowu klatkowego ze swoich łańcuchów dostaw na rynkach europejskich oraz na pozostałych rynkach, gdzie zezwala na to prawo i lokalne zasady certyfikacji, proces ten potrwa do 8 lat.
- Naszą ambicją jest podnoszenie jakości posiłków podawanych klientom - wyjaśnia Amir Nahai, dyrektor generalny działu Food & Beverage w grupie AccorHotels.- Służy temu między innymi nasza Karta zdrowej i zrównoważonej żywności. I choć koncentrujemy się na zdrowiu gości, równie dużą wagę przywiązujemy do uczciwego handlu z rolnikami, ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt. Dlatego też rozpoczynamy współpracę z Humane Society International.
Grupa AccorHotels prowadzi działania na rzecz wyeliminowania chowu klatkowego poprzez swoje działy zakupów oraz Food & Beverage na całym świecie. Obecnie z wolnego wybiegu pochodzą wszystkie jaja podawane w jej hotelach w Austrii i Szwajcarii oraz ponad 60 proc. jaj w Niemczech i we Francji. Natomiast, w Grupie Hotelowej Orbis, która jest głównym partnerem AccorHotels w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, restauracje Novo2, Winestone, ibis Kitchen i restauracje hotelowe „à la carte” już od kilku miesięcy nie serwują jajek z chowu klatkowego.
- Ta decyzja jest wyjściem naprzeciw realnym oczekiwaniom wielu klientów. Osoby dbające o to, co mają na talerzu nie akceptują jajek z nr 3. Chów klatkowy jest po prostu nieetyczny i wzbudza wiele kontrowersji a drób i nabiał pochodzący z tego typu hodowli jest zwyczajnie niskiej wartości – tłumaczy Paweł Anders, manager restauracji Winestone i Novo2 w hotelach Mercure i Novotel Grupy Orbis.

- EUR 0,43% 4,22 zł
- CHF 0,10% 3,52 zł
- USD 0,43% 3,45 zł
-
18:02
W Poznaniu powstanie zespół magazynowo-biurowy
-
17:59
Kino, sztuka, pokoje rodzinne - tak Forum Gdańsk przywita najmłodszych
-
17:44
Majówkowy grill pod lupą ekspertów. Czy nadwyręży portfele Polaków?
-
17:36
Ghelamco Invest z radą nadzorczą
-
17:24
Hala Koszyki w egzotycznym klimacie
-
17:09
Była sekretarz stanu w nadzorze spółki Eurocash
-
17:00
Yiotarini Property przygotowuje nowe magazyny
-
16:41
Jest umowa na budowę hali Parku Naukowo-Technologicznego
-
15:55
Z Kijowa do Manufaktury. Soup Culture otwiera trzeci punkt
-
15:40
Rynek biurowy trzyma formę. Warszawa głównym hubem biznesowym regionu?
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Twierdza Modlin ma już partnerów na świecie
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów