PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AccorHotels dotrzymuje obietnicy i promuje... wyłącznie szczęśliwe kury

  • www.farmer.pl
  • 04 sty 2017 13:01

AccorHotels dotrzymuje obietnicy i promuje... wyłącznie szczęśliwe kury fot. Pixabay

AccorHotels i Grupa Orbis zobowiązała się, że do roku 2020 wszystkie jaja podawane w hotelach należących do sieci będą pochodziły z chowu na wolnym wybiegu, o ile można je nabyć w danym kraju.

REKLAMA

Grupa AccorHotels podjęła współpracę z organizacją Humane Society International, by wspólnie określić odpowiedzialne źródła zaopatrzenia — zwłaszcza w regionach, gdzie odpowiednie łańcuchy dostaw nie istnieją, są trudne do znalezienia albo dopiero powstają. Do roku 2020 AccorHotels całkowicie wyeliminuje jaja z chowu klatkowego ze swoich łańcuchów dostaw na rynkach europejskich oraz na pozostałych rynkach, gdzie zezwala na to prawo i lokalne zasady certyfikacji, proces ten potrwa do 8 lat.

- Naszą ambicją jest podnoszenie jakości posiłków podawanych klientom - wyjaśnia Amir Nahai, dyrektor generalny działu Food & Beverage w grupie AccorHotels.- Służy temu między innymi nasza Karta zdrowej i zrównoważonej żywności. I choć koncentrujemy się na zdrowiu gości, równie dużą wagę przywiązujemy do uczciwego handlu z rolnikami, ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt. Dlatego też rozpoczynamy współpracę z Humane Society International.

Grupa AccorHotels prowadzi działania na rzecz wyeliminowania chowu klatkowego poprzez swoje działy zakupów oraz Food & Beverage na całym świecie. Obecnie z wolnego wybiegu pochodzą wszystkie jaja podawane w jej hotelach w Austrii i Szwajcarii oraz ponad 60 proc. jaj w Niemczech i we Francji. Natomiast, w Grupie Hotelowej Orbis, która jest głównym partnerem AccorHotels w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, restauracje Novo2, Winestone, ibis Kitchen i restauracje hotelowe „à la carte” już od kilku miesięcy nie serwują jajek z chowu klatkowego.

- Ta decyzja jest wyjściem naprzeciw realnym oczekiwaniom wielu klientów. Osoby dbające o to, co mają na talerzu nie akceptują jajek z nr 3. Chów klatkowy jest po prostu nieetyczny i wzbudza wiele kontrowersji a drób i nabiał pochodzący z tego typu hodowli jest zwyczajnie niskiej wartości – tłumaczy Paweł Anders, manager restauracji Winestone i Novo2 w hotelach Mercure i Novotel Grupy Orbis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.