PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AccorHotels staje się lifestyle’ową platformą

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 paź 2018 09:57

AccorHotels staje się lifestyle’ową platformą Steven Taylor, Chief Brand Officer AccorHotels. Fot. Mat. prasowe

Chcemy stać się lifestyle’ową platformą świadczącą nie tylko usługi turystyczne, ale także te związane z życiem codziennym. Pozwoli nam to zbudować relację z naszymi klientami, sprawi, że będziemy dla nich ważni. Takie marki jak Jo&Joe, Mama Shelter i 25Hours są konkretnymi przykładami lifestyle’owych brandów, które będą rozwijać się w przyszłości – mówi Steven Taylor, Chief Brand Officer AccorHotels.

REKLAMA

AccorHotels  od dwóch lat przekształca się w lifestyle’ową platformę podróżniczą. Dlaczego grupa już nie chce być tylko właścicielem i operatorem hotelowym? 

Steven Taylor, Chief Brand Officer AccorHotels: Branża hotelowa bardzo się zmieniła w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Wpłynęły na to między innymi platformy turystyczne i gospodarka współdzielenia. Aby sprostać tym zmianom, AccorHotels przez ostatnie trzy lata przeszedł głęboką transformację. Sądzę, że w branży hotelowej to aktualnie najpoważniejsza przemiana modelu biznesowego. Przekształcamy się w spółkę typu asset-light, co oznacza, że możemy się całkowicie skupić na obsłudze gości, na rozwijaniu zaangażowania poprzez zaoferowanie innowacyjnych usług i rozwiązań dzięki spersonalizowanym doświadczeniom naszych marki. Ta zmiana akcentu w naszym działaniu jest pozytywnym znakiem dla właścicieli hoteli i dobrą wiadomością dla naszych gości.

Dalej w wywiadzie:

• AccorHotels gromadzi w swoim portfolio również firmy niezwiązane ściśle z hotelarstwem. Jakie sektory interesują grupę?

• Jak się sprawdza uruchomiony rok temu we Francji pilotażowy program AccorLocal?

• AccorHotels pracuje nad programem personalizowania pobytu w swoich hotelach. Temu służy ACDC. Jakie korzyści daje projekt?

• W Polsce wkrótce będziemy świętować debiut MGallery Collection we Wrocławiu i w Juracie. Czy możemy się spodziewać kolejnych debiutów marek grupy?

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.