PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AccorHotels stawia na start-upy

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 14 gru 2017 13:27

AccorHotels stawia na start-upy Jean-Yves Besnard – head of Digital Projects, Social & Digital Learning Practice – Eastern Europe

Hotelowy potentat chce wspólnie ze start-upami poszukiwać innowacyjnych rozwiązań, które zapewnią gościom hoteli wyjątkowe doświadczenia. To jedna z pierwszych tego typu inicjatyw w branży.

REKLAMA

Najlepsi pracownicy, najlepsze start-upy i pokoleniowi liderzy – to właśnie na nich Accorhotels opiera swój nowy międzynarodowy program rozwoju digitalowego.

- Nie jesteśmy Google, ani Facebookiem. Jako Accorhotels, ale i jako Novotel, tworzymy marki poszukujące innowacyjnych rozwiązań i działające w niestandardowy dla branży sposób – wyjaśnia Jean-Yves Besnard, szef Digital Projects, Social & Digital Learning Practice - Eastern Europe, Accorhotels i wskazuje najważniejsze trendy na rynku. - Rynkiem rządzi zmiana. Nasi goście są coraz bardziej wymagający, cenią indywidualne przeżycia i oczekują personalizowanych usług. Chcąc sprostać oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe praktyki w zakresie „guest expierence" i innowacyjne technologie opracowane wspólnie ze start-upami.

Accorhotels chce sukcesywnie angażować start-upy do pracy nad nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. - Na początku chcemy pożegnać się ze zwykłymi łazienkami hotelowymi, dlatego zaprosiliśmy kilka firm do opracowania innowacyjnych koncepcji zmian tej przestrzeni – mówi Jean-Yves Besnard. - Następnym tematem mogą być inne obszary hotelowe, np. śniadaniownie lub inne usługi, które – dzięki kreatywnemu spojrzeniu i nowoczesnym technologiom - zapewnią naszym gościom niezapomniane wrażenia. Na tę chwilę, chcemy wielkich emocji w łazience – mówi.

15 grudnia w Novotel Warszawa Airport odbędą się pierwsze warsztaty start-upowe - "Guest Experience Challenge - organizowane w formie konkursu. Inspiracją jest hakaton, czyli swego rodzaju konkurs rekrutacyjny dla branży IT i nowych technologii. Tematem warsztatów jest łazienka, a celem zadania konkursowego – stworzenie technologicznego rozwiązania, które zwiększy u gości poczucie komfortu, zadowolenia z pobytu. Obszarów jest wiele – od designu, przez światło, po zapachy.

- Zaproszone firmy przedstawią swoje koncepcje i kreatywne rozwiązania. Wszystkie projekty prezentowane podczas spotkania będą oceniane według kilku kryteriów, w tym: nowoczesności i atrakcyjności koncepcji, jej jakości i funkcjonalności, łatwości wdrożenia, etyki i designu, potencjału społecznego czy zgodności z tematem – wylicza Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality, Loyalty - Eastern Europe. - Najlepsze pomysły mają szansę na wdrożenie w hotelach sieci i mam nadzieję, że nasz program przyczyni się do rozwoju innowacyjności w całej branży hotelarskiej.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.