PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western chce być liderem na polskim rynku hotelarskim. Za rok ma mieć 20 obiektów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 gru 2011 09:24

Best Western chce być liderem na polskim rynku hotelarskim. Za rok ma mieć 20 obiektów

20 hoteli ma liczyć w Polsce pod koniec 2012 roku sieć Best Western - zapowiada Gheorghe Marian Cristescu, regionalny dyrektor sprzedaży na Polskę, Best Western. - Dzięki opracowywanym planom marketingowym, do 2015 roku chcemy się stać liderem na rynku lokalnym i zaistnieć we wszystkich najważniejszych lokalizacjach, również w mniejszych miastach i atrakcyjnych kurortach - dodaje.

REKLAMA

Dyrektor sieci podkreśla, że do niedawna marka Best Western była w Polsce mało znana, ale dzięki wysiłkom centrali w Helsinkach w ostatnich trzech latach stała się jedną z czołowych, posiadającą w naszym kraju już 12 hoteli.

- Ten sam pozytywny trend chcemy utrzymać w najbliższych latach, oferując naszym partnerom najlepsze rozwiązania sieciowe na polskim rynku hotelarskim - zapowiada Gheorghe Marian Cristescu. I dodaje, że firma właśnie pracuje nad kilkoma ważnymi projektami, które pozwolą jej na dalszy rozwój, zgodny z planami Best Western International.

Gheorghe Marian Cristescu twierdzi, że oferta sieci Best Western dla hoteli jest przejrzysta, atrakcyjna finasowo, jak również elastyczna pod względem długości kontraktu czy wachlarzu usług zapewnianych w ramach umowy.

- Z jednej strony jesteśmy wielką siłą rynku hotelowego, posiadającą własne kanały dystrybucyjne, które rozwijaliśmy przez 65 lat, a z drugiej hotele, które zdecydują się na udział w sieci Best Western, zatrzymuja swoją niezależność i tożsamość - wyjaśnia dyrektor sieci.

Jak dodaje, hotele, którą wstąpią do sieci, same mogą decydować o najważnieszych działaniach sprzedażowych lub marketingowych, wybierając sposoby przeznaczenia budzetów. - Nasza sieć nie narzuca swojej polityki na tym polu. Na corocznych spotkaniach właścicieli obieków wspólnie decydujemy o planach marketingowych na następne lata - podsumowuje.

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Hotele mają możliwość przyłączenia się do jednej z trzech marek: Best Western, Best Western Premier oraz Best Western Plus - w zależności od poziomu świadczonych usług. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA