PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western inwestuje w narzędzia rezerwacyjne

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 paź 2015 12:40

Best Western inwestuje w narzędzia rezerwacyjne Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie

Jak informowaliśmy, Google zmienia politykę współpracy z hotelowymi serwisami rezerwacyjnymi. Co na to sieci hotelarskie? - Jesteśmy świadomi działań bezpośredniej i pośredniej konkurencji. Dlatego stale inwestujemy w udoskonalenie naszych narzędzi rezerwacyjnych - mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

REKLAMA

Gheorghe Marian Cristescu podkreśla, że kwestia dystrybucji od lat zajmuje czołową pozycję na liście kluczowych wyzwań w hotelarstwie. - Stale inwestujemy w udoskonalenie narzędzi rezerwacyjnych. Właśnie uruchomiliśmy nową aplikację mobilną, umożliwiającą łatwe i szybkie dokonywanie rezerwacji w naszych hotelach na urządzeniach przenośnych. Jej przejrzysty interfejs pozwala na sprawne wyszukanie hotelu, a także na porównanie obiektów m.in. pod względem dostępnych udogodnień, czy też oceny gości. Ponadto już wkrótce uruchomimy zupełnie nową odsłonę strony bestwestern.com, przystosowaną do aktualnych potrzeb rynku - zapowiada.

Dyrektor Best Western widzi przewagi systemów rezerwacyjnych prowadzonych przez sieci hotelarskie. - Czynnikiem zachęcającym gości do dokonywania rezerwacji poprzez hotelowe systemy rezerwacyjne są programy lojalnościowe - wyjaśnia i dodaje, że Best Western stale rozwija program Best Western Rewards. - Obecnie grono jego aktywnych użytkowników na całym świecie liczy ponad 26 milionów osób i stale rośnie. Jest on również opłacalny pod kątem finansowym – stosunek kosztu do uzyskanych dzięki nim przychodów jest bardzo korzystny. Powyższe działania przynoszą efekty – zauważyliśmy w ostatnim czasie ciągły wzrost poziomu własnych rezerwacji, m.in. na rynku polskim - tłumaczy Gheorghe Marian Cristescu.

Jak informowaliśmy, Google zmienia politykę współpracy z hotelowymi serwisami rezerwacyjnymi, które odpowiadają dziś za lwią część sprzedawanych noclegów. Pośrednicy nie będą płacić za pozycjonowanie swojej oferty, ale uiszczą Google-owi prowizję za pośrednictwo. To rewolucja w branży.

  • kamila 2015-10-09 09:21:18
    Ja najczęściej korzystam z BookApart, nie dość że mają program lojalnościowy to można jeszcze negocjować ceny :)

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA