Best Western: plan rozwoju na bieżący rok zrealizowany. Możliwe kolejne umowy
Best Western prowadzi rozmowy z nowymi hotelami w sprawie przyłączenia ich do swojej sieci. Jak poinformowała korporacja, najbardziej obiecującymi "kandydatami" są obiekty posiadające rokujący na przyszłość biznesplan i odpowiednią lokalizację.
- Wciąż rozwijamy sieć Best Western w Polsce. Naszym celem było osiągnięcie liczby 10 hoteli należących do sieci do końca 2011 roku - mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę.
Obecnie tyle właśnie obiektów liczy w naszym kraju ta sieć. Najnowszy hotel przyłączony do Best Western to Best Western Hotel Gorzów Wielkopolski. Pozostałe mieszczą się w Warszawie, Białymstoku, Białowieży, Katowicach, Krakowie, Osjakowie (przy trasie krajowej nr 8), we Wrocławiu oraz w Rzeszowie.
Umowy z Best Western są sporządzane na co najmniej 2 lata. Opłata członkowska oparta jest o takie wytyczne, jak wysokość stałych obrotów czy koszty operacyjne.
Best Western nie wynajmuje, ani nie kupuje nieruchomości. Nie jest również spółką zarządzającą. Przystępując do sieci Best Western, hotel jest promowany pod marką Best Western zarówno na stronie internetowej tej firmy, jak i w głównych kanałach GDS (Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan) oraz portalach internetowych związanych z podróżami służbowymi.
Od lutego 2011 r. właściciele hoteli rozważający członkostwo w Best Western mogą wybrać, do której z marek Best Western chcą przystąpić: Best Western, Best Western Plus lub Best Western Premier. Marki te różnią się poziomem usług i listą minimalnych wymogów, jakie muszą spełnić należące do nich hotele.
Sieć hoteli Best Western została założona w 1946r. przez hotelarza M.K. Guertina. Jego pomysł polegał na połączeniu niezależnych hoteli w jedną organizację i zapewnieniu im wsparcia w sprzedaży i marketingu.

- EUR 0,55% 4,24 zł
- CHF 0,58% 3,54 zł
- USD 0,81% 3,48 zł
-
18:15
Handlowo-biurowa perełka w portfelu GTC
-
18:05
Wiecha na krakowskim biurowcu
-
17:07
Dwa sklepy, jedna marka
-
16:55
Więcej produkcji w Wielogłowach. W planach rozbudowa zakładu
-
16:52
Wynajem na krótki termin musi być bezpieczny
-
16:27
Kupiec Poznański ma nowego najemcę
-
16:25
Zielone światło dla Centralnego Portu Komunikacyjnego. Rząd przyjął projekt ustawy
-
16:01
Nowy dyrektor w pionierskich projektach Colliers i Techstars
-
15:25
Sieć Fissman pokaże klasę? Na polskim rynku pojawiła się nowa marka
-
15:01
Alternatywa w wersji premium. Student Depot wchodzi do Warszawy
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Twierdza Modlin ma już partnerów na świecie
-
Nowy biurowiec Bremy powstanie zgodnie z zasadą: praca jest stylem życia
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP i CCC poszybują
-
5
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów