PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western przygotował wiosenną kampanię marketingową

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 mar 2014 16:32

Best Western rozpoczęło 17. marca kampanię marketingową pod hasłem: - 30 proc. na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do sieci Best Western.

REKLAMA

Rozpoczęta w marcu akcja: -30 proc. na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę będzie trwać do początku maja. W Internecie kampania obejmie kanały ogólnotematyczne, biznesowe i turystyczne oraz działania w wyszukiwarce Google. Jest ukierunkowana na osoby, które poszukują informacji na temat oferty hotelowej w Polsce, zarówno pod kątem wyjazdu turystycznego, jak i służbowego.

Kreację kampanii, planowanie i zakup mediów skoordynowano we współpracy z domem mediowym Havas Media.

Do Best Western należy obecnie 21 hoteli w Polsce. Najnowszym obiektem, który dołączył do tej sieci, był Best Western Hotel Opole Centrum. Dzięki temu marka ma już swoje obiekty w 13. województwach. Jej hotele w 15. różnych miastach oferują łącznie 1859 pokoi.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA