PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western stawia na nowe hotele i nowoczesne technologie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 lut 2018 08:49

Best Western stawia na nowe hotele i nowoczesne technologie Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję sieci Best Western

Doszliśmy do punktu, w którym ładny, czysty i wygodny pokój nie wystarcza by zadowolić klientów. Oczywiście nadal jest to podstawa oferty, ale trzeba pamiętać, że oprócz dobrego snu oraz śniadania, goście coraz częściej oczekują dostępu do najbardziej nowoczesnych technologii - uważa Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję sieci Best Western.

REKLAMA

Rok 2017 przyniósł Best Western wiele wydarzeń i pozytywnych zmian zarówno w skali międzynarodowej, jak i lokalnej. - Zapowiedzieliśmy ambitne plany rozwoju dołączenia do sieci blisko 500 obiektów, kładąc szczególny silny nacisk na kluczowe dla nas rynki na całym świecie. Dzięki temu portfolio firmy obejmuje dziś ponad 4200 hoteli w 100 krajach. W Polsce na początku 2017 roku zaprosiliśmy gości do Best Western Hotel Plus Podklasztorze - wspaniałej posiadłości położonej w 12-wiecznym opactwie cystersów w Sulejowie. Następnie na początku czerwca ubr. przywitaliśmy Best Western Kraków Old Town po całkowitym remoncie wnętrz. Dzięki rewitalizacji obiekt podniósł standard oferowanych gościom pokoi i otworzył swoje podwoje jako Best Western Plus - wylicza Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję Best Western. - W tym samym miesiącu otworzyliśmy Best Western Mariacki, który jest zlokalizowany w starym browarze w Katowicach. Rok zakończyliśmy zapowiedziami nowych, obiecujących kontraktów, np. w Poznaniu - Sure Hotel Old Town, Best Western Edison Hotel oraz BW Premier Collection, Edison Park Hotel.

Z punktu widzenia polskiego rynku hotelarskiego, jednym z trendów nakręcających wzrosty jest rozkwit różnego rodzaju wydarzeń branżowych.

- Obserwujemy rosnącą liczbę okazji, które dają możliwość inwestorom, sieciom czy też innym firmom powiązanym z branżą, aby porozmawiać o wyzwaniach i znaleźć rozwiązania w ramach otwartej dyskusji - mówi dyrektor zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję Best Western. - Cieszę się, że polski rynek do tego dojrzał i mam nadzieję, że trend ten będzie się tylko rozwijał. Dzięki temu wszyscy będą mogli czerpać inspiracje, korzystać z idei zaszczepionych przez innych lub wspólnie opracowywać najlepsze rozwiązania.

Jej zdaniem, z perspektywy poszczególnych sieci i hotelarzy, należy wymienić również podpisanie różnego rodzaju umów lub otwarcia obiektów. - Z punktu widzenia całego polskiego rynku, istotne było również pojawienie się nowych marek - mówi Saija Kekkonen. - Tylko jako Best Western zapowiedzieliśmy debiut Sure Hotel w Polsce oraz pojawienie się trzeciego soft brandu w naszym portfolio - BW Signature Collection by Best Western.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.