PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western szykuje hotelową ofensywę

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 sty 2017 07:48

Best Western szykuje hotelową ofensywę Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję

Nawet 10 nowych hoteli sieci Best Western wystartuje w tym roku. Firma stawia również na nowe marki - deklaruje w rozmowie z Propertynews.pl Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

REKLAMA

- Jestem bardzo zadowolona z tego, co przyniósł nam rok 2016, ponieważ było to wiele dobrych zmian dla Best Western, zarówno w Polsce, jak i globalnie - tłumaczy Saija Kekkonen.

Jak dodaje, w październiku Best Western obchodził siedemdziesięciolecie istnienia. - To był świetny moment, aby przypomnieć sobie o naszych korzeniach, wadze gościnności oraz innowacyjnym podejściu, które ludzie tworzący firmę od zawsze cenili. Właśnie takie intencje przyświecały nam gdy inwestowaliśmy w innowacje technologiczne – interfejs Two-Way i nowy silnik rezerwacyjny – które wdrożyliśmy w Polsce w tym roku. Powiedziałabym, że to właśnie implementacja usprawniającego pracę hoteli Two-Way była dla nas największym wyzwaniem. W 2016 roku wprowadziliśmy również nowe logo, związany z tym nowy system identyfikacji wizualnej, a także nową wersję globalnej strony internetowej, którą planujemy wprowadzić w Polsce w 2017 roku - komentuje.

- Wyszliśmy również poza schemat i wykonaliśmy śmiały krok, którym było przedstawienie koncepcji SureStay Hotels – rewolucyjnej w branży hotelarskiej franczyzy typu „white label”, która będzie funkcjonować jako odrębna spółka, podczas gdy obiekty włączone zostaną do infrastruktury i kanałów dystrybucji Best Western - zapowiada Kekkonen.

Firma rozwijała również nowe marki. - Ogłosiliśmy pierwszy obiekt Executive Residency w Afryce i jeszcze w grudniu otworzymy w Turcji pierwszy hotel Vib. Jesteśmy też bardzo blisko podpisania porozumienia w kwestii pierwszego obiektu Vib w Polsce – byłby to drugi hotel pod tym szyldem w całej Europie! - deklaruje.

- Best Western rośnie w skali globalnej i to samo odnosi się do rynku polskiego. W marcu wprowadziliśmy w Polsce markę BW Premier Collection, „soft brand” zrzeszający wysokiej jakości niezależne hotele. W czerwcu otworzyliśmy Best Western Hotel Jurata, nasz pierwszy hotel na półwyspie helskim i zaakceptowaliśmy kilka nowych obiektów. Nasza pozycja w Polsce jest ugruntowana i nadal koncentrujemy się na ciągłym rozwoju sieci oraz usług oferowanych gościom - komentuje dyrektor w Best Western

- W związku z tym, że rynek w Polsce jest nadal bardzo dynamiczny i obserwujemy rosnący popyt na usługi naszych hoteli w różnych miastach, widzę duży potencjał dla Best Western. Nasza strategia na 2017 rok zakłada otworzenie od 6 do 10 hoteli. Oczekujemy na otwarcie obiektów w Zakopanem, Katowicach i Sulejowie. W Polsce mamy już 25 hoteli, a w ciągu nadchodzących 12 miesięcy planujemy utrzymać ciągły rozwój i włączyć do naszych struktur kolejne. Jednocześnie, chcemy położyć nacisk na wysokie standardy jakości, zarówno dla obiektów nowych, jak i tych, które już należą do naszej sieci. Chcemy, by nie tylko spełniały one oczekiwania klientów, ale także przewyższały je - podsumowuje.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA