PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western szykuje nowe marki dla rynku hotelowego w Polsce

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 sie 2016 08:49

Best Western szykuje nowe marki dla rynku hotelowego w Polsce Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca Best Western w Polsce, Finlandii, Rosji oraz Krajach Bałtyckich

Wchodzimy na polski rynek z nowymi brandami Best Western - zapowiada Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western w Polsce, Finlandii, Rosji oraz Krajach Bałtyckich. - Przykładem może być chociażby wprowadzona w marcu marka typu „soft brand” - BW Premier Collection.

REKLAMA

Jak podkreśla Saija Kekkonen, Best Western nie obawia się konkurencji. - Jeśli chodzi o otoczenie, w Polsce pojawia się coraz więcej międzynarodowych marek. Choć konkurencja rośnie, nie obawiamy się o naszą pozycję. Jesteśmy obecni w Polsce od wielu lat, tak więc jest ona stabilna i ugruntowana, a sieć stale się rozwija. Jestem pełna optymizmu jeśli chodzi o perspektywy naszej firmy w Polsce i wiem, że jesteśmy w stanie zapewnić ofertę będącą odpowiedzią na bieżące zapotrzebowanie rynku. Mamy cztery rodzaje marek, które dedykujemy różnym grupom i oczekiwaniom klientów.

Strategia sieci zakłada konsekwentny rozwój w Polsce. Obecnie, pod względem liczby hoteli, jest drugą marką w Polsce. Jak zapowiada Saija Kekkonen Best Western chce otwieranie od 6 do 10 nowych obiektów rocznie. W tym roku w Polsce powinno pojawić się sześć hoteli.

- Jesteśmy otwarci na rozwój w nowych lokalizacjach, których stale przybywa. Z początkiem czerwca otworzyliśmy hotel w Juracie. Planujemy kolejne otwarcia obiektów pod szyldem Best Western: w Zakopanem, Katowicach i Sulejowie. W planach są także inne obiekty. Oczywiście jesteśmy też zainteresowani miejscami i rynkami, gdzie nasze obiekty są już obecne. Możemy tam działać z nowymi markami jak np. przytoczony wcześniej brand BW Premier Collection, zrzeszający hotele najwyższej jakości - mówi Saija Kekkonen.

Duży popyt na usługi hoteli Best Western, dostrzegany jest przez markę szczególnie jeśli chodzi o międzynarodowy biznes i związany z nim rynek konferencyjny. - Best Western stara się wychodzić naprzeciw potrzebom tej grupy klientów. Przykładowo, w Krakowie od 2015 roku oferujemy największe centrum konferencyjne w mieście. Zapotrzebowanie na duże centrum konferencyjne widzę m. in. także w Warszawie. Oczywiście nie zapominamy o turystach indywidualnych i kierujemy do nich specjalne oferty. Z moich obserwacji wynika jednak, ze największy rozwój przyjdzie wraz z międzynarodowymi klientami biznesowymi - twierdzi  Saija Kekkonen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA