PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western wprowadza nową koncepcję hotelu i nową markę

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 paź 2014 12:30

Best Western wprowadza nową koncepcję hotelu i nową markę

Dwie nowe propozycje Best Western to innowacyjna koncepcja stylowego hotelu butikowego i soft brand, czyli nowa marka przeznaczona dla segmentu luksusowych hoteli.

REKLAMA

Idea nowej marki Best Western - Vīb - została oparta na dbałości o styl i dążeniu do dostarczenia dzisiejszym podróżnikom udogodnień technologicznych na najwyższym poziomie. Nazwa „Vīb" pochodzi od słowa „Vibrant", czyli „tętniący życiem" i jest prototypem miejskiego hotelu. Plan rozmieszczenia pokoi w hotelach tworzonych pod marką Vīb sprawia, że inwestycja w te obiekty jest opłacalna, a zarządzanie nimi efektywne, co czyni je atrakcyjną opcją dla właścicieli i deweloperów - tłumaczą przedstawiciele firmy.

Hotele marki Vīb wyposażone będą w przestronne i interaktywne lobby, których wystrój nawiązywał będzie do lokalnego stylu. Ponadto na terenie tych obiektów goście będą mogli korzystać z wielu udogodnień technologicznych, takich jak gniazda zasilające i wejścia USB do urządzeń elektronicznych czy najnowocześniejsze telewizory wyposażone w opcję wyświetlania obrazu „na żądanie" w pokojach. Dodatkowo hotele będą wyposażone w  oświetlenie LED.

Inne udogodnienia dostępne w hotelach Vīb to: całodobowe punkty wyposażone w wysokiej jakości przekąski i kawę,bar i kominek, strefa odpoczynku na półpiętrze lobby, symulatory do gier z wygodnymi fotelami, w pełni wyposażone, całodobowe centrum fitness oraz nowoczesne strefy pracy w każdym pokoju.

Best Western wprowadza również markę BW Premier Collection, pod szyldem której działać będą wyselekcjonowane hotele zlokalizowane w najatrakcyjniejszych punktach. Wszystkie obiekty zobowiązane będą do utrzymywania stopnia zadowolenia klienta co najmniej na poziomie czwartym według skali portalu TripAdvisor lub co najmniej trzech diamentów według rankingu AAA/CAA Diamond Awards, odnoszącego się do obiektów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Hotele działające pod marką BW Premier Collection nie będą oficjalnie członkami sieci Best Western, ale dostępne będą w systemie rezerwacyjnym. Ponadto użytkownicy programu Best Western Rewards będą mogli zbierać i wymieniać punkty na noclegi we wszystkich hotelach tej marki. Zarządzający hotelami BW Premier Collection będą mieli również możliwość zakupu dodatkowych usług oferowanych przez Best Western, takich jak wsparcie sprzedaży czy projektu wyposażenia hoteli.

Mamy świadomość, że preferencje dzisiejszych podróżników ewoluują i naszym zadaniem jest dotrzymywanie im kroku. Wprowadzenie na rynek marki Vīb i BW Premier Collection stanowi potwierdzenie rozwoju Best Western w kierunku zaspokajania rosnących i zmieniających się potrzeb zarówno naszych klientów, jak i wszystkich podróżujących osób - powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western.

Hotele Vīb i BW Premier Collection będą powstawały na całym świecie, przede wszystkim w miastach i w ośrodkach turystycznych. Globalny plan rozwoju Best Western obejmuje ponad 400 nieruchomości głównie w Ameryce Południowej i Środkowej, Azji i na Bliskim Wschodzie. Firma przewiduje również silną ekspansję na rynkach wysokorozwiniętych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.