PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Best Western zmienia wizerunek

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 wrz 2015 14:08

Best Western zmienia wizerunek

Sieć Best Western wprowadza nową nazwę - Best Western Hotels&Resorts - a także odmienione znaki firmowe. Jak mówią przedstawiciele sieci, zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.

REKLAMA

Firma zmieni wkrótce nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki - „BW” - które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków.

Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek hotelowych.

Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie podróżującym i inwestorom wprowadzonych zmian. Wśród nich można wymienić: ustanowienie stabilnego zespołu zarządzającego, prowadzonego przez Davida Konga, podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier).

Nowe znaki firmowe mają być bardziej funkcjonalne i bardziej zrozumiałe dla konsumentów.

- Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi – powiedziała Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations for Best Western Hotels & Resorts. Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy – dodała Suzi Yoder.

Best Western wprowadza również innowacje w działaniach marketingowych prowadzonych w sieci. Strona internetowa Best Western została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015). Obecnie firma stopniowo pracuje nad nowym projektem dotyczącym platformy internetowej, włączając standardową i mobilną stronę bestwestern.com, a także aplikacje. Tydzień temu sieć wprowadziła nowy mobilny system rezerwacyjny, a także aplikacje na smartfony i tablety. Celem tych działań jest dostarczenie klientom przejrzystego i uporządkowanego interfejsu użytkownika. Wczesną wiosną 2016 roku Best Western uruchomi zupełnie nową odsłonę strony bestwestern.com.

Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA