PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Branża, która zmienia się szybciej niż inne - wyzwania dla hotelarzy na 2018 rok

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 11 sty 2018 17:04

Branża, która zmienia się szybciej niż inne - wyzwania dla hotelarzy na 2018 rok Raport "Najważniejsze trendy w hotelarstwie w 2018 rok (Profitroom)

W ostatnich latach w Polsce powstaje coraz więcej obiektów turystycznych działających w ramach usługi aparthotel. Co to pojęcie oznacza? Jest to usługa wynajmu apartamentów w systemie hotelowym łącząca w sobie cechy apartamentów i hotelu. Trend ten zauważany jest głównie w dużych ośrodkach, gdzie istnieje większe zapotrzebowanie na produkty luksusowe.
Branża hotelarska w 2018 roku będzie zmieniać się szybciej niż kiedykolwiek – wynika z raportu „Trends 2018” przygotowanego przez firmę Profitroom.

REKLAMA

- Aktywna polityka HR, zmiana podejścia Polaków do podróżowania, skuteczna interakcja z klientem, rosnąca rola aparthoteli, automatyzacja procesów – to tylko kilka najważniejszych trendów na 2018 rok, które czekają branżę hotelarską. Na rynku przybywa obiektów, a właściciele hoteli muszą poszukiwać coraz nowszych narzędzi komunikacji, aby sprostać wymaganiom rynkowym. Najbliższe dwanaście miesięcy zapowiada się niezwykle interesująco i dynamicznie - mówi Marcin Dragan, dyrektor zarządzający firmy Profitroom, dostawcy technologii rezerwacyjnej dla hoteli i apartamentów, która przygotowała raport „Trends 2018”, prezentujący najważniejsze trendy w branży. Czas poznać najważniejsze z nich w szczegółach.

Jak zatrzymać pracownika?

Obecnie w Polsce, wobec rekordowo niskiej stopy bezrobocia(6,6 proc.), mamy do czynienia z rynkiem pracownika. W przypadku branży hotelowej, wyraźnie widać mniejsze zainteresowanie pracą w branży wśród osób młodych. Z kolei pracownicy z doświadczeniem są na wagę złota i mogą przebierać w ofertach. Coraz trudniej również o zatrudnienie pokojowych czy kelnerów z odpowiednim doświadczeniem. W jaki sposób poradzą sobie z tym wyzwaniem właściciele lub zarządcy obiektów? Prowadząc aktywną politykę HR, która pozwoli nie tylko na utrzymanie obecnego zespołu, ale też wprowadzi narzędzia, umożliwiające zapewnienie stabilnego poziomu zatrudnienia w hotelu.

Kluczem do pokonania trudności, może okazać się optymalizacja pracy np. poprzez zmianę sposobu serwowania posiłków oraz wzmacnianie lojalności pracowników za pomocą udziału w szkoleniach i programach rozwoju. Pozwoli to pozostać konkurencyjnym na rynku i sprostać oczekiwaniom klienta, który zmienia swój sposób podróżowania.

3 x W – wolno, wnikliwie, wyjątkowo

Turyści nie chcą dzisiaj brać udziału w tzw. objazdówkach, a coraz częściej decydują się na dłużej pozostać w jednym miejscu, poznając jego klimat, ludzi i kulturę. Wolno, wnikliwie i wyjątkowo – to trzy słowa, które charakteryzują podróżnika w 2018 roku.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Grano Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA