PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carlsberg zbuduje bazę noclegową na 5 tys. miejsc na Euro 2012

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 lut 2012 09:46

Carlsberg zbuduje bazę noclegową na 5 tys. miejsc na Euro 2012

Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012, na czas Mistrzostw Europy w każdym z miast-gospodarzy zbuduje piłkarskie miasteczko Carlsberg FanCamp, które będzie oferować m.in. miejsca noclegowe.

REKLAMA

Miasteczko będzie podzielone na kilka obszarów. Jednym z nich będzie strefa noclegowa. Do dyspozycji kibiców zostanie oddanych do 5 tys miejsc noclegowych z zapleczem sanitarnym. Każdy z Carlsberg FanCamp oferuje trzy możliwości zakwaterowania: przygotowane przez organizatorów namioty, domki holenderskie oraz miejsca dla camperów.

Z każdego sektora miasteczka kibice będą mieli łatwy dostęp do strefy gastronomicznej. Na jej terenie będą wydawane śniadania dla gości strefy noclegowej. W ciągu dnia będzie otwarty samoobsługowy bufet, natomiast w nocy będą dostępne wybrane punkty cateringowe.

Cena noclegu na Carlsberg FanCamp wynosi od 112 zł za noc w namiocie przy minimalnym pobycie przez 3 noce. Dla camperów jest to od 112 zł od osoby przy minimalnej ilości 4 osób zatrzymujących się w miasteczku Carlsberga na minimum 3 noce. Natomiast w przypadku domku holenderskiego koszty zaczynają się od 330 zł od osoby przy założeniu minimum 4 osób odwiedzających Carlsberg FanCamp na minimum 4 noce.

Cena noclegu w namiocie obejmuje śniadanie oraz uprawnia osoby pełnoletnie do odbioru dwóch piw w miasteczku. Wstęp na teren Carlsberg FanCamp i możliwość uczestniczenia we wszelkich atrakcjach odbywających się na jego terenie jest darmowy dla wszystkich, bez znaczenia czy zdecydują się na wykupienie noclegu. 

Równie istotnym miejscem każdego Carlsberg FanCamp będzie strefa zabawy. To tutaj stanie namiot główny ze sceną, na której odbywać się będą koncerty gwiazd. Znajdzie się tam także telebim, na którym będzie można oglądać transmisje meczów UEFA EURO 2012 na żywo.

W strefie zabawy dla amatorów słońca zostanie usypana również plaża, obok której stanie bar. Ponadto na terenie strefy sportu powstaną boiska do piłki nożnej, piłki plażowej oraz siatkówki. Drużyny będą mogły zgłaszać się do rozgrywek w każdej z dyscyplin i stanąć w szranki podczas organizowanych turniejów. Dla osób preferujących inne sporty przewidziano ćwiczenia jogi oraz aerobiku.

W porozumieniu z władzami Poznania, Warszawy, Wrocławia i Gdańska wybrano najdogodniejsze lokalizacje, które pozwolą na łatwe przemieszczanie się pomiędzy Carlsberg FanCamp, oficjalną strefą kibica oraz stadionem. W Poznaniu będzie to Hala Arena i Park Kasprowicza, w Warszawie teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, natomiast w Trójmieście Carlsberg FanCamp stanie na sopockim Hipodromie.

Do udziału w projekcie Carlsberg wraz z pomysłodawcą i organizatorem agencją Brand New zaprosił partnerów, których doświadczenie i wiedza pomogą w sprawnym funkcjonowaniu wszystkich miasteczek kibica. Jurek Owsiak, prezes zarządu WOŚP/ Złoty Melon, który zgodził się uczestniczyć w projekcie, będzie partnerem odpowiedzialnym za bezpieczeństwo na terenie Carlsberg FanCamp. Promocją projektu za granicą zajmuje się Polska Organizacja Turystyczna. A spółka PL2012 jako partner wspierający współpracuje przy internetowej sprzedaży biletów w ramach pakietu Polish Pass.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA