PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Co POT chce promować w Mediolanie?

  • Autor: PAP
  • 07 maj 2015 15:09

Listonosze wręczający pasażerom pocztówki z Polski, symulator jazdy w 3D, który umożliwi przejechanie fragmentu trasy rowerowej na wschodzie kraju, muzyka Chopina i białowieskie żubry - tak Polska Organizacja Turystyczna chce promować Polskę podczas Expo w Mediolanie.

REKLAMA

18 maja w Mediolanie rozpocznie się tydzień polskiej turystyki. Organizuje go POT, która przygotowała szereg akcji promocyjnych mających zachęcić obcokrajowców do odwiedzenia Polski. "Nie ograniczamy się do przestrzeni wystawowej i naszego pawilonu. Kilka akcji będzie odbywać się w przestrzeni miasta. Chcemy także próbować przyciągnąć od polskiego pawilonu mieszkańców i turystów przebywających w tym czasie w Mediolanie" - powiedział w czwartek na konferencji wiceprezes POT Bartłomiej Walas.

Kampania będzie realizowana pod hasłem "Poland. Come and find all colours of life". Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej wcześniej na rynku europejskim "Polska. Come and find your story". POT chce podczas akcji promować poszczególne regiony w Polsce: Warszawę poprzez ofertę kulturalną, podkreślając atrakcyjność przyrodniczą Wisły, ostatniej nieuregulowanej rzeki Unii Europejskiej. Stolica promowana będzie także muzyką Fryderyka Chopina - utwory będą grane na ławeczce multimedialnej zaopatrzonej także w oculus 3D. Kraków będzie promowany m.in. występami zespołu Kroke, co ma nawiązywać do magii dawnego Krakowa w klezmerskich utworach.

POT w Mediolanie chce promować także szlak Green Velo - najdłuższą trasę rowerową w Polsce, przebiegającą przez pięć regionów Polski Wschodniej. Elementami kluczowymi prezentacji będzie kapsuła 5D oraz symulator jazdy w 3D, który umożliwi wirtualne przejechanie fragmentu trasy. Organizacja zamierza zachęcać również do odkrywania klimatycznych zaułków Starego Miasta w Lublinie jak i do czerpania z oferty kulturalnej tego miasta, w którym odbywa się międzynarodowy Carnaval Sztuk-Mistrzów. W Mediolanie odbędą się Pokazy Lubelskich Sztukmistrzów - Slackline oraz występy teatru lubelskich sztukmistrzów. W promocji Bałtyku i skarbów polskiego Wybrzeża kluczową rolę odegra bursztyn, a w prezentacji Podlasia żubr.

Turystyka aktywna w Polsce i jej natura będą promowane na mediolańskim Piazza Pagano, natomiast turystyka kulturowa na Piazza Gramsci.

POT zaplanował także niestandardowe akcje promocyjne. Wśród podróżujących tramwajem z grafiką Polski znajdzie się grupa listonoszy. Osoby wyposażone w torby z logotypem listu w kolorze biało-czerwonym będą podchodzić do pasażerów oraz wręczać im pocztówki ze słowami: "Mam dla Pana/Pani przesyłkę". Pocztówki z pozdrowieniami będą sugerowały, że autor właśnie odwiedził Polskę, jest z wyjazdu zadowolony oraz zachęca odbiorcę do wizyty w kraju nad Wisłą. Na pocztówce znajdzie się również zaproszenie do odwiedzenia stoiska Polski i stref oraz mała mapka z jego lokalizacją.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA