PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Debiut nowej marki hotelowej

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 kwi 2015 09:30

Debiut nowej marki hotelowej Hotel Tribute Portfolio

Sieć Starwood Hotels & Resorts wprowadza nową markę niezależnych, ekskluzywnych hoteli i kurortów - Tribute Portfolio. To dziesiąty brand Starwooda i drugi wśród obiektów niezależnych. Starwood chce otworzyć 100 hoteli Tribute Portfolio do końca 2020 r.

REKLAMA

Marka zadebiutowała 16 kwietnia otwierając swój pierwszy hotel – ikonę Royal Palm South Beach Miami. Otwarcia kolejnych hoteli planowane są w Asheville w Karolinie Północnej, Nashville, Tennessee, Savannah, Georgii oraz Charleston w Południowej Karolinie.

Jak informuje korporacja, nowa marka będzie uzupełnieniem oferty luksusowych obiektów The Luxury Collection i umocni pozycję sieci Starwood jako globalnego operatora hoteli segmentu premium.

- Wierzymy, że Starwood ze swoją renomą w zakresie innowacyjności, designu oraz globalnego portfolio hoteli z segmentu premium wraz z nową marką Tribute Portfolio będzie interesującym rozwiązaniem dla właścicieli hoteli wyjątkowych, którzy będą chcieli zachować ich niezależny charakter, czerpiąc jednocześnie korzyści z potężnych kanałów dystrybucji Starwooda, programów lojalnościowych i sprzedażowych - mówi Adam Aron, prezes sieci Starwood Hotels & Resorts. - Nasza misja dotycząca Tribute Portfolio jest bardzo prosta: zaprezentować wspaniałe hotele w ciekawych lokalizacjach naszym lojalnym gościom uczestniczącym w programie SPG, którzy stanowią ponad połowę wszystkich gości sieci Starwood.

Adam Aron powiedział, że celem sieci Starwood jest zarządzać 100 hoteli i kurortów Tribute Portfolio w ciągu następnych pięciu lat. Początkowo sieć będzie koncentrować się na rozwoju nowej marki w Ameryce Północnej i Europie, a podróżni mogą spodziewać się hoteli Tribute Portfolio na światowych rynkach już w ciągu pierwszego roku.

- Prawie 50 proc. ekskluzywnych hoteli w USA jest niezależnych, a 60 proc. obiektów czterogwiazdkowych na całym świecie nie jest powiązanych z żadną marką. To zapewnia sieci Starwood wachlarz możliwości rozwoju Tribute Portfolio - mówi Dave Marr, wiceprezes ds. marek na Amerykę Północną i Szef marki Tribute Portfolio na świat. - Podczas licznych rozmów z właścicielami hoteli niezależnych podkreślali oni, że bardzo chętnie nawiązaliby współpracę z naszą siecią w celu poprawienia wyników swoich obiektów. Szczególnie interesujące są dla nich korzyści wynikające z siły programu lojalnościowego SPG, bazy naszych obecnych klientów oraz elastyczności i minimalne wymagania dotyczące standardów nowej marki.

The Luxury Collection, marka Starwood słynąca z portfolio wyjątkowych i najbardziej luksusowych hoteli na świecie – swoistych perełek hotelarstwa przeżywa obecnie największy rozwój w swojej 21-letniej historii. W ostatniej dekadzie marka Luxury Collection potroiła liczbę hoteli w portfolio, odnotowując 60 proc. wzrost w ostatnich pięciu latach. Marr dodaje, że Starwood skrupulatnie wyselekcjonował luksusowe hotele należące do marki The Luxury Collection, tak samo starannie wybierzemy niezależne hotele o podwyższonym standardzie, które będą należeć do marki Tribute Portfolio.

Hotele Tribute Portfolio będą zlokalizowane w destynacjach, do których członkowie programu SPG często podróżują, a w których Starwood do tej pory nie był obecny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.