PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek

Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek
Hotel B&B w Krakowie, fot. mat. prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 21 maj 2019 09:19

Do wejścia na polski rynek przygotowują się m.in. marki ekonomiczne: a&oHotels&Hostels czy JO&JOE by AccorHotels oraz brandy z segmentu upscale - Radisson Red i Staybridge Suites by IHG. Pojawią się też luksusowe Nobu i Autograph Collection by Marriott. Taki przyrost nowych obiektów wpłynie na obłożenie, a zwyciężą koncepty niestandardowe, czyli np. łączące funkcje z coworkingiem.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 21 maj 2019 09:19

Polska jest największym rynkiem hotelowym w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem wolumenu transakcji inwestycyjnych i realizowanych projektów deweloperskich. O boomie świadczy planowana podaż obiektów hotelowych, które zapewnią w przyszłości ponad 10 tys. pokoi. Obecnie największa inwestycja jest realizowana w ramach kompleksu wielofunkcyjnego Warsaw Hub, gdzie powstają hotele: Crowne Plaza oraz Holiday Inn Express, które zostaną otwarte w 2020 r. i zaoferują łącznie 430 pokoi.

Debiuty na topie

Oprócz Crowne Plaza, do wejścia na polski rynek przygotowują się m.in. marki ekonomiczne, takie jak: a&oHotels&Hostels w Warszawie czy JO&JOE by AccorHotels w Krakowie. Zapowiadają się także brandy z segmentu upscale - Radisson Red w Krakowie i w Warszawie, czy Staybridge Suites by IHG w stolicy i w Gdańsku. Pojawią się również luksusowe Nobu w Warszawie i Autograph Collection by Marriott w Warszawie i Krakowie. Zgodnie z planami marki te pojawią się na polskim rynku do 2022 roku.

– Tak znaczący przyrost podaży nowych obiektów hotelowych, w stosunkowo krótkim czasie, nie pozostanie bez wpływu na wyniki operacyjne hoteli w perspektywie krótkookresowej, a w szczególności na wskaźniki obłożenia. Dotyczy to jednak tylko niektórych miast, które jednocześnie bardzo dynamicznie rozwijają się pod względem ekonomicznym – uważa Łukasz Bondyra, analityk ds. rynku hotelowego Cushman & Wakefield. Jak dodaje, dzięki możliwościom rozwoju działalności gospodarczej i sektora MICE oraz rosnącej atrakcyjności kraju jako destynacji turystycznej, równowaga między popytem a podażą na rynku hotelowym w Polsce powinna się utrzymać w dłuższym horyzoncie czasowym – mówi...

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.196.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.