PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Duży może więcej. Gdański hotel promuje rodzinne pokoje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 01 mar 2018 12:50

Duży może więcej. Gdański hotel promuje rodzinne pokoje Gdański Hotel Number One

W gdańskim hotelu Number One znajdują się 172 pokoje, w tym aż 62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 mkw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku. Obiekt rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Big Thing”, promującą  duże pokoje.

REKLAMA

Kampania „Big Thing” będzie realizowana w mediach społecznościowych i jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: rodzin z dziećmi, klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach.

- Najmniejsze pokoje w ramach naszego hotelu mają powierzchnię 20 mkw. W swojej ofercie posiadamy także pokoje o powierzchni 24 i 25 mkw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 mkw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci – podkreślił Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

Działania związane z kampanią obejmują kanały social media takie jak Facebook i Instagram, zostaną one także  wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów.

To już kolejna innowacyjna kampania reklamowa tego gdańskiego obiektu. W lipcu ubiegłego roku hotel ruszył z kampanią „It’s just us - Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu –  m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Magda 2018-03-04 10:42:16
    Fajnie, ze zwraca się na to uwagę. My z mezem odkad zostaliśmy rodzicami bardzo zwracamy na to uwagę. Wyjezdzamy chętnie, najbardziej nad Baltyk i jezdzimy w miejsca z certyfikatem Hotel Przyjazny Rodzinie. Ostatnie ferie i wakacje spędzaliśmy w medical spa unitral w mielnie - za kazdym razem hotel zdobywa narody za to ze jest rodzinny i rzeczywiscie tak jest. Jest bardzo duzo udogodnien - sala zabaw, animatorzy, specjalne menu, wszystko, co potrzeba w pokojach. A odnosnie metrazu pokoi tez mozna wybrac wiekszy rodzinny apartament :)

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.