PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyrektor Best Western: To bardzo dobry czas na budowę nowych, sieciowych hoteli

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 gru 2011 15:33

Dyrektor Best Western: To bardzo dobry czas na budowę nowych, sieciowych hoteli

Jestem przekonany, że polski rynek deweloperski może wykorzystać aktualną koniunkturę. Przy dzisiejszym poziomie cenowym, inwestując w nieruchomości na dłuższy okres, można liczyć na lepsze zyski przekraczające poziom inflacji - uważa Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży na Polskę, Best Western. - To odpowiedni czas dla naszej sieci, aby skoncentrować swoje wysiłki na rozwój właśnie w Polsce - dodaje.

REKLAMA

Dyrektor Best Western przekonuje, że to bardzo dobry czas na inwestycje związane z budową nowych, sieciowych hoteli lub dla transakcje mające na celu zakup i adaptację istniejących budynków na cele hotelarskie.

- Ekonomiści przypominają, że obecny kryzys jest bardzej polityczny niż ekonomiczny, a firmy, które wykorzystują ten czas na inwestycje, na długie lata ugruntują swoją pozycję na polskim rynku - wyjaśnia Gheorghe Marian Cristescu.

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Hotele mają możliwość przyłączenia się do jednej z trzech marek: Best Western, Best Western Premier oraz Best Western Plus - w zależności od poziomu świadczonych usług.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA