PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyrektor Best Western: To bardzo dobry czas na budowę nowych, sieciowych hoteli

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 gru 2011 15:33

Dyrektor Best Western: To bardzo dobry czas na budowę nowych, sieciowych hoteli

Jestem przekonany, że polski rynek deweloperski może wykorzystać aktualną koniunkturę. Przy dzisiejszym poziomie cenowym, inwestując w nieruchomości na dłuższy okres, można liczyć na lepsze zyski przekraczające poziom inflacji - uważa Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży na Polskę, Best Western. - To odpowiedni czas dla naszej sieci, aby skoncentrować swoje wysiłki na rozwój właśnie w Polsce - dodaje.

REKLAMA

Dyrektor Best Western przekonuje, że to bardzo dobry czas na inwestycje związane z budową nowych, sieciowych hoteli lub dla transakcje mające na celu zakup i adaptację istniejących budynków na cele hotelarskie.

- Ekonomiści przypominają, że obecny kryzys jest bardzej polityczny niż ekonomiczny, a firmy, które wykorzystują ten czas na inwestycje, na długie lata ugruntują swoją pozycję na polskim rynku - wyjaśnia Gheorghe Marian Cristescu.

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Hotele mają możliwość przyłączenia się do jednej z trzech marek: Best Western, Best Western Premier oraz Best Western Plus - w zależności od poziomu świadczonych usług.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA